24h購物| | PChome| 登入
2003-08-18 02:21:02| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

勁呀

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈
我呀爸前幾日買左我好想買好耐的魚缸,咁今日咪走去買左幾條小魚返來試養囉
勁呀,今日下午先買,今晚係長洲食完飯返來,就見到有一條大肚黑魔里生左幾條小魚.我地好驚其他魚會食左D小魚,咪那那臨抽起條大肚黑魔里同D小魚,勁呀,點知抽起左之後,條大肚黑魔里繼續生d小魚囉,勁可愛,見住佢一條一條咁生,總共生左二十八條小魚仔囉@
哈哈哈,我家而家有好多好多魚呀,好開心呀,不過D小魚好易死架,希望佢地可以長命D啦,我可以見到佢地大,然後可以放返去大缸到養啦!!

台長: 納奧美海魚
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文