24h購物| | PChome| 登入
2004-09-17 19:49:37| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

17/9(五)English Corner~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日pe堂跑街>.<" 激累.........
跑完之後已經好暈~o頭唔到氣~
呢日真係成年最辛苦的一堂~
終於派左JupasGuide啦~但係廢到爆炸~
都無寫Grading>.<"唉~要自己找料!~!~!

今日係同zuri最後一堂一齊上MS~~
Um...佢晌到做自己野~我就聽書>.<"
因為下堂開始得自己一人lu~要習慣喔!!!
Econ堂劉sir走左半堂~~~
一個上年勁捉我地班食野的亞sir來睇住我地(我記到而家boo)
但佢又唔係真係咁衰ge~~不過好煩!
成日話我同媛晌到浪費光陰><"
之後同媛同zuri勁鬼樹咁食野~
無法啦...鬼叫劉sir唔肯走咩~~~
lunch去練Oral~原來我果group人係何子同呀康呀~
哈哈~好搞笑~我同媛之前仲唔知佢地係邊個!?!?
仲以為唔識添~點知係同7S算最fd的人~~~~哈
康是我的DancePartner呢!!!!!正!!!
但個oral勁差,勁唔滿意呀~~~
真係要講多d英文先得~~~

3堂GEOG勁快過呀~
第一堂Ms.yip走左去搞星光熠熠~哈哈~
第二堂講camp d野~
第三堂對返我地分組做的d Ex.
哈~~~~又贏了~~~~Gd Job~!!

下個week就去camp啦!!!好開心~~~~
禮拜四先返學~~~~呵呵~~~~~
得返condom,林柿,表姐橕場乍~~~~~
我會好miss you all (o^ 3 ^o)

勁慘......
要拎GEOG書去camp>< SHIT!!

台長: pk
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文