24h購物| | PChome| 登入
2004-07-14 19:46:45| 人氣66| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

6/7(二)行catwalk好得意架

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嘩.....
終於都可以寫到diary啦~呵呵~~~
之前有好多野都想寫但又無得寫...超慘~
呢日係花生騷~~~~
我幫Pinki做佢model,
我自己已經好滿意件作品啦~
因為原先係................嘿嘿
衰zuri又話幫我手,後尾佢自己又..........NG~
呢日我地個個都勁忙囉~
不過我就勁free喎~
著衫,化妝又有人幫~~~嘿嘿~~~~~
THXTHX Pinki!!!
我地班超勁呀,仲get左3個獎~!YEAH!!!
MC又係我地個班,model又係我地班最多,d獎又係我地班get晒...超勁呀~!
完左之後仲要出TST喎.......累到嘔

台長: pk
人氣(66) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文