24h購物| | PChome| 登入
2004-05-01 01:29:00| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

30/4 (五) NothingSpecial~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日SamSam同亞橙企晌門口晒大陽,俾Zuri串~
我地晌Hall集隊~
我要on-duty,企晌最後,熱到飛起囉....
Ms.Sze仲要play me,晌度撞我,又笑我本passport張相,
勁極醜怪囉....佢仲要講"yr face is so cute in the passport,i think i should show to everyone see!"救命呀~~~~~
跟住又講話Ms.Lam無返,"She is okay,but she has no voice~"都好d~
Ms.Sze d 國語都唔錯喎~今日聽佢講左幾句~犀利呀!
之後Ms.Sze仲幫我撥涼呀~哈哈~^^THXTHX
(仲諗住佢實要我幫佢撥涼架嘛)
好搞笑呀,今日assembly聽d LowerForm唱K,
Ms.Szeto同Ms.Leung覺得好神奇呀~哈哈~
不過,其間又有人暈左喔...
劉sir果d勁緊張呀.....因為.........有前科瓜
我果陣完全無諗起.....直至Zuri提起.....>.<

今日上d堂都無咩特別,
中化堂Ms.Szeto就唔係好舒適,成日咳.....好嚴重下...
見佢好似好辛苦咁~佢就話d氣管唔係咁好~
唉~要保重先得架...要做個靚靚新娘嘛~^^
成堂都勁悶,晌度講歷史,係9月至而家上ge第一堂中史堂~~~
哈哈~而家d中史書好鬼直接,
直情寫住"惠帝是個百痴"

UE堂就做98年Usage,勁難呀~唉~
我諗得20%分ja....實俾Ms.Sze話~

唉~FieldTrip要著PE衫...唔開心囉~
都唔想影相啦...咁核突~

台長: pk
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文