24h購物| | PChome| 登入
2004-04-18 20:17:44| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

18/4 (日) 大澳遊

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日去左大澳呀......
之前諗住唔知去唔去到~coz前一日落勁大雨呀~
點知今日勁猛太陽添...
所以我都著返d夏日陽光feel既衫衫~~~嘿嘿~~

約9am晌tungchung等~
MS.YIP同ZURIKA遲到喎...要罰$$~哇哈哈~我無遲!!!
石石同星星都唔舒服呀,得返8個人去~
成班懶油唔想咁早起身so唔去囉...搞錯呀~
令我諗起晌LSP果陣10年都唔會去1次FieldTrip囉,
最經典都係去東龍島~哈哈~勁靚呀果度真係~!!!唔錯唔錯~
搭左成個鐘頭車先去度呀,
媛提到今年暑假返大陸玩幾日,
希望到時真係去得成啦....
我地成班fd好耐未一齊去過TRIP啦~

我地去大澳係為左參觀渠務務ge運作~
但果度竟然又細又臭又無咩野看,
Pinki問左成15條問題呀~好搞笑呀~可以牙下d時間嘛~
不過我覺得今次呢個TRIP唔係太有用,淨係常識囉~
之後就去左食豆腐花啦~~~好好味呀!!!
今次又係MS.YIP請我地食呀~~~~~呵呵~~~~
衰衰的ZURIKA同我爭唯一一條頸鍊呀....好衰呀佢!!!
我聽日返學唱俾connie果d聽你ge惡行!!!!!!呵呵呵~~~~(記得ge話)

之後MS.YIP俾我地睇佢去捷克d相~勁靚呀d景~
仲有好多佢bf既相添~勁溫馨呀~嘿嘿~
我又唔好意思問咁多佢同佢bf d野啦~雖然係好想知.....
不過我覺得MS.YIP同佢bf...就梗係MS.yip靚d~~~~~~YEAH!
我地又提到MS.SZETO結婚~晌教堂~
MS.YIP講我地都可以入去教堂觀禮架~不過就要早d罷靚位~
好開心~好期待~我都未入過去教堂架.......^^
我會記住MS.YIP話我地畢完業佢就可能會結婚呢句架~期待!!!
我最鐘意去觀禮呢~~~~~~~~~~~
我地1pm就走lu,晌車度同ZURIKA傾計...
MAGGIE,MS.YIP果d訓晒覺~~~好懶訓囉~~~~!!
晌MTR仲見到隻超得意DOGDOG呀!!!
返到屋企已經3點幾~仲要做HW~

今晚同MARC去食宵夜~
勁耐無去啦~我媽媽仲叫左我打包返屋企添~

今日都幾開心~~~~~~~~~~~~~~~~~

台長: pk
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文