24h購物| | PChome| 登入
2004-04-13 00:47:31| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

12/4 (一) 赤柱遊~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嘩~今日訓到12點幾喔...好好訓~
MARC打黎果陣完全仲係神智不清,係比平日更嚴重...
都唔知有無講錯野添~.~"...是但啦~
本身我地就諗住去唱K架~但係後尾去左赤柱玩~都唔錯呀~
上一次去係晌2月,同我果班去ge~YEAHYEAH~

我又醒唔起帶短褲去喎~因為實在太hot啦~
不過晌赤柱度買左一條短褲,一件ROXY衫同埋一對拖鞋...
都唔洗$130~太抵啦實在~又漂亮喎~~~~呵~呵~
MARC都買左個暖袋俾佢LOVER~~heehee~~
隻色好靚靚~~但係好明顯佢係覺得藍色果個靚d囉~呵呵~

唉~不過著左d戰利品後就....過出原形呀-->2條象腿
仲要俾MARC見到先好無奈...
唉唉~點算好呢~~搞到我成日都唔敢食咁多野...
淨係食左一杯好美道ge乳樂同埋一串雞串燒~~
杯乳樂晌舊差館買架~~裡面好特別,好喜歡~
唉~希望真係會瘦dd啦~>.<
MARC就食左勁多野囉~~~
又乳樂又魚蛋又串燒又一份Delifrance餐仲有炸大腸喎~~~
我都無俾佢引誘到~勁!!!KeepOn!!!

我地影左好多相,有MARC既相仲多過部相機主人...>.<
搞到我好似暗戀緊佢囉!!!唉~無法啦...
成日都想影...但係又費是搞到MARC煩啦~
佢呢排心情已經唔好.....
我地仲去左墳場,又去左沙灘等等~
嘩...行左勁多路~不過有靚景都非常抵呀~!!!
玩到7pm就走lu~~

走果陣搭果架車...真係呢世都唔會忘記呀!!!
個司機都唔知係咪想自殺架~
開到咁鬼死快,仲要條路又多彎又勁窄又多車
有幾次我成個人撞向塊玻璃度....痛到呢~
好在最尾都安全到步香港站ja~
返到屋企果陣已經8點幾lu~~~~~~好累但好好玩!!!
晌海邊無論幾時都係咁舒服架~~~~~~
不過另我諗起每日返學搭ge東涌線呀~~~~~哈哈~
之後就聯想起Zuri遲到lu~~~~heehee~~~~~
過多最後2日又要返學啦...仲無假放添呀..嗚~嗚~嗚


上面張相就係臨走果陣影o既,個天仲係好光呢~~~





台長: pk
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文