24h購物| | PChome| 登入
2004-03-20 11:02:00| 人氣6| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

19/3 米埔日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

勁開心呀...
今日上左3堂就可以離開學校啦~呵呵~
要同文學人say BYE喔...
好唔捨得呢~呵呵~~~~~~~~~
唔緊啦,你地無得去...
去我個相簿到see d相,都唔錯架~^.^

我同心如晌架旅遊巴到訓著左...
雖然俾人偷影...但真係幾好訓喎又
不過落左車就想死啦~
個頭又痛又暈~又唔知點解會流牙血...(有唔知有無關係架2者)
又唔止...返到home都仲有流緊~
不過我實在太累,無理到佢就訓左lu~

我地行左勁耐see裡面d野...果個人話要行5公里呀
又無廁所啦中途...個bag又勁重,
又要拎住個好鬼重ge望遠鏡,個肚又痛
累到唔想講野呀~
仲要俾maggie笑我"竟然呢個話晌我口中講"真係呀~
不過返到東涌都唔洗45分鐘ja~勁快~

我返到屋企好早就訓左lu...
因為聽日成日又出去呢~~GD~~~



台長: pk
人氣(6) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文