24h購物| | PChome| 登入
2009-10-24 01:36:24| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Miss You Much

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

除左頭兩日,呢幾日時間都過得好慢。一星期...而家剩下不夠兩天,要頂住!

好多野想話你知,好多大小事想跟你分享,非三言兩語、幾個message可以講完。不過我怕當自己見到你既時候,有好多已經唔記得....收向心要告訴你既事有好多,不過腦袋卻不聽話。今晚只講了一點點,希望其餘的,星期日晚我還會記得。

告訴你哥哥好像在避我,你話當做善事算。唔通哥哥如你所講真係壞人?我話...對我黎講佢最多係唔負責任既人,可能佢同我一樣唔愛呢個家...包括我,不過我真係好想愛你的,哥哥,你知道嗎?
唔通呢個家無人值得我放0向心???

今日阿媽打黎話買左個fax機唔識用,想我上去幫佢睇下.....我問點解要買?買左幾多錢?最嬲既係佢0個句:幾百蚊咋嘛~~~ 我真係火都黎!!仲好自私咁想我十點幾放工過去幫佢睇下部機...我真係好嬲呀))))))) 上星期先話呢兩個月唔夠錢用,點解...... >.<

我知道如果祇放一個人0向心的確好唔健康,而且對雙方都唔係咁好,不過而家除左你,還有人值得我放上心,且放得這麼高嗎?你話除左人,我還有工作、朋友、阿仔...不過對我來說,阿仔緊次於你之外,其他都是次要。
重質不重量,衹有我感受到。

期待星期日晚跟你見面,更期待下星期四、五--我們第一次的小旅行。

前兩天把頭髮電了、剪短了點、染深了點...好唔捨得。

台長: 小寶寶

您可能對以下文章有興趣

人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文