24h購物| | PChome| 登入
2008-11-26 21:23:29| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

開心

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚既第二個night順利渡過,叻叻!夜晚係全院IC要巡樓,壓力有點大,不過我會努力。我覺得同事對我都太好喇,令我有點懷疑.....我值得嗎?
今朝返黎訓既呢一覺總算比較好,最衰要溫書啦,如果唔係我真係想訓多陣。

今日既一個鐘msn時間過得太快喇,不過‘好過無’~
仲有咩比思想一致緊要?^.^

BB覺得:人既生命入面無話邊個無左邊個唔得,不過你就可以因為一些人而活得更好。

點解近來d菜貴左咁多既??大家有無留意,出前一丁而家減左價都要$3.7!!!有無搞錯!!

仲有幾日出糧喇!!YEAH~~

好神奇!尋日朝放工搭車既時候突然間好掛住婆婆,係好掛好掛個種,好有衝動打比佢不過又怕佢訓左。點知唔夠半個鐘,婆婆竟然打長途電話比我!!!我真係好開心!佢好少打比我架!唔通我有念力?!不過佢感冒病左,把聲好刷,希望佢快d好返啦!!

《三十日》^.^

台長: 小寶寶

您可能對以下文章有興趣

人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文