24h購物| | PChome| 登入
2009-04-25 12:55:03| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Feel Good

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

HiHi~~~~~ ^0^

大家係咪好掛住我呢?嘻~我都好掛住你地架!四日既台北流放之旅終於結束,我真係好好好開心!感覺非常非常之RELAX!好心急想睇相同想知道我做過d乜?嗯.....請大家耐心等候,我會盡快處理好比大家分享!

前晚落機返黎執下野....兩點幾先訓!(仲有辛苦你咁夜黎接機,不過可以第一時間見到你真係好開心!^.^)尋日朝十一點未夠就起身。下午跟爸爸食tea,傾計傾左兩個鐘!傾左好多野呀,好多以前既事,開心的唔開心的,感覺好暢快。爸爸仲封左生日大利是比我呢!嗯.....有點過意唔去。之後就同好朋友們吃飯傾計睇大家既旅行相,好開心!呢種感覺....久違了。尋晚0向海防道0既樓上cafe我覺得好舒服,我好鍾意!有個大大既窗可以望到出面,街上0既人,黑漆漆0既天,雖然有樓宇阻擋,不過間中0既涼風吹過已經彌補不足!我地傾到兩點幾先走!好耐無試過咁夜喇,之後一齊坐的士落旺角再各自回家。好耐無搭過呢d紅van喇,以前都係因為飲完酒好夜而搭,原來當你自己好清醒而咁夜返屋企係會覺得驚架!尤其係見到d飲到迷0左0既人坐0向附近、落車咁靜仲要行一段路先返到屋企....0個陣0既我真係好大膽!!嗯.....都過去了。而家都好乖好抵錫!

今日天陰有雨,今朝仲比雷聲嚇醒,唔知阿仔有無驚呢?有d掛住佢...不過又未有衝動快d接佢返黎喎~~ 咁奇怪0既? =P

台長: 小寶寶

您可能對以下文章有興趣

人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文