24h購物| | PChome| 登入
2008-01-12 14:44:37| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Continuous night

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

新年小寶寶又long night喇,為鰦就返學,年卅十、初一、初二、初三都係小寶寶night。算啦,還掂都無乜地方要去,不過就要安排下跟爸爸同阿媽鮋食飯時間(分兩餐真係好煩!)。小寶寶已經兩個幾月無見過爸爸喇,真不孝!

因為人手唔夠,經理又申請三至五月continuous night,唔知點解今次d senior都唔night呀!小寶寶本來諗住只係客串兩星期,點知經理填鰦total六個星期比我呀~~!!(每兩個星期一節,小寶寶填的是分散的!)小寶寶問:嘩!咁樣得唔得架?會唔會死架?!經理答:唔會架,你唔night就佢地(其他同事)死架喇!(小寶寶get到鮋係:你唔死就我地死架喇~~~ 因為佢地根本出唔到duty)好!我就試下!我不入地獄,誰入地獄!反正中間都有d annual leave,時間可能好快過!

嗯.......好多同事走呀!(特別係比較傾得埋同肯做鮋同事)我又應該何去何從?比多兩個月時間觀察,如果都係做得唔開心,contract完我就考慮其他出路.......好嗎?


尋晚剛剛night完,今朝放工之後只係訓鰦三個鐘就醒哂,尋日A-night中間都只係訓得三個幾鐘,點算呀!!! >.<

台長: 小寶寶

您可能對以下文章有興趣

人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)
TOP
詳全文