24h購物| | PChome| 登入
2004-06-28 00:42:33| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

暢泳

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本來今日同Kenken唱k,結果因為佢二家姐嘅關係,拉大隊去左赤柱游水!


十年無游過水嘅我(你無睇錯,係十年有多!!),今日-----小寶寶落水了!!穿了兩件頭泳衣嘅我,當然加了短褲~~ 嘻嘻 都唔錯架~~~~~~ :P
兩點左右到達沙灘,超多人!!超熱鬧!!我當然只係浸浸、踢踢水.........不過都夠攰喇~~比返醫院還要攰! @.@


我地鋪席嘅隔離有兩個小朋友,個男仔鬧著要去游水,當然媽媽唔比,佢大約五、六歲啦,呢個時候,另一個差唔多年紀,著住‘比堅尼’嘅小妹妹,叉住腰話:你幾多歲呀?夠十八歲喇咩?!你緊係唔可以自己出去游水啦!!
勁攪笑!! ^o^
同一時間,個小妹妹竟然向我招手,我就問佢做咩事啦,佢指下佢堆緊嘅沙,意思叫我一齊堆。哈~ 童心未泯嘅我,即刻已經走埋去同佢玩lu~~ 哈哈
Ken話,都唔知點解我成日都好受小朋友歡迎,佢話我親切喎?係?咁都幾好呀!小朋友真係好得意!我都好鍾意同佢地玩~~不過,我係唔會生架!!


今日真係好攰呀,不過都幾好玩,有機會我會再游架!因為小寶寶想曬黑d!!

台長: 小寶寶

您可能對以下文章有興趣

人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)
TOP
詳全文