24h購物| | PChome| 登入
2010-08-20 23:30:32| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


呢兩日感覺好似得一個人返工咁,不過我既EQ越黎越高。算吧,再過兩三星期那些人就會離開,三樓一些好同伴就會上四樓陪我工作。努力。

尋日朝刮起大風雨,未到九點被突如其來既一個大雷嚇醒,我即刻用被蓋著頭。那邊廂不夠三十秒我感覺到阿仔跳左上黎,我一打開被阿仔就即刻竄入黎,好似仲驚過我喎!!傻瓜!!不過好開心佢會即刻黎搵我~ ^0^

後來又望到窗外刮起一陣大風,一隻鷹正在飛。我忍唔住SMS問左你一個鷹跟強風既問題,你無笑我之餘仲好pro咁答左我個傻問題,謝謝你。

尋晚我發夢跟阿爸阿媽向以前既屋企食飯,一個超真實但完全無可能發生既事呈現眼前,那感覺有點怪。下星期會跟爸爸吃生日飯,爸爸話會叫埋哥哥,唔知佢會唔會去呢?又唔知你能否出席呢?

下星期一二又要講書...可唔可以唔講呀? >.<
或者,有咩方法我可以令自己enjoy ICN呢個工作?試問如果唔enjoy又點會做得好?現在那感覺有點像困獸鬥。又或者要先令自己可以再提起勁專心做一件事,任何事。已經懶惰了好一段日子,那個我躲到那裡去?可唔可以唔好再浪費時間?

生命究竟是什麼?一個泥石流死傷無數,弱小的人總被欺淩....想幫亦感到束手無策。我算什麼?一年後、五年後、十年後的你、我、他又會在哪?在幹什麼?

台長: 小寶寶

您可能對以下文章有興趣

人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文