24h購物| | PChome| 登入
2004-05-06 23:14:00| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

‘的’起心肝

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝終於‘的’起左我嘅心肝,十點鐘起身返學校溫書!只係訓左五個幾鐘嘅我竟然出奇地精神!! (@.<)
溫習速度唔算特別快,不過比起前兩日响hall溫已經好好~~~~~~~~~~~~~多!
所以.......我聽日會繼續‘Library之旅’~~ ^.^
而且聽日唔洗補習教琴,進度應該比今日更好!


不過,今日全日都無食野.............直到夜晚阿Ken九點放工先dinner~
食左一大碟咖喱牛肉飯!用左只係十五分鐘左右!
好飽好飽.......感覺就好似成碗飯放左落胃咁!
個衰人Ken仲問我係咪唔記得攞番個碗出黎!!激死! .___/.
唔.....可能全日無食野,夜晚突然食左好多,而家個胃仲脹住脹住,有d唔舒服tim~~ 我諗而家睇緊diary嘅人實鬧我曳..... :P


今日無乜胡思亂想、又有溫書,好乖、好叻、好聽話~
希望保持住啦! ^o^


嘻~不過而家已經好眼訓 @.@
今晚要早d訓先得!!

台長: 小寶寶

您可能對以下文章有興趣

人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)
TOP
詳全文