24h購物| | PChome| 登入
2004-05-05 13:51:00| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

呢幾日......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢幾日好似患左渴睡症,整個人都倦倦的,無乜心機.......
或許是失眠的後遺症吧!
但我只會給自己這樣子多一、兩天,d NT仲等緊我去溫.....佢地排哂隊,但我就睇得好慢........ @.@


本來尋晚諗住去睇月全蝕,我一直都好想睇呢d天然現象.......尤其是流星!不過就從來都無機會睇。
尋晚......無睇之餘,仲令到一位朋友失望。
唔知點解,對住呢位朋友,我常常都好似做錯,常常都令佢失望,常常都做唔到佢嘅要求。
佢開心,我會開心;佢唔開心,我都會唔開心,但就永遠都想唔到辦法去開解佢、去幫佢........


呢幾日,心情都不太好、悶悶不樂的。
心中那隻鬼又出黎喇.......
其實我係知道什麼事令我這樣,不過.....我就是不敢說出來.......
點解我又係咁無用!點解情感又要被牽制!點解唔敢去面對!點解.......點解有害怕嘅感覺.........

台長: 小寶寶

您可能對以下文章有興趣

人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)
TOP
詳全文