24h購物| | PChome| 登入
2004-04-23 13:58:00| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

唉.....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

頭先同programme leader....Cynthia傾左一個鐘電話,結果都係無結果。
無辦法,大家站嘅立場都唔同,我明嘅..........
但佢地明唔明我地?
不過,响電話入面我好feel到Cynthia真係想幫我地,亦向各方面諗辦法,但係d辦法就未必真係得。
算啦........


今次五個禮拜註定要去TMH架喇,我屋企根本去唔到,係hall返而得,搭最早嘅車,不過車費就勁貴。好在........住香港嘅同學可以唔洗去PMH,改去CMC。
五個星期,我捱到嘅!不過,d補習、教琴仲未分配好,d小朋友响個段時間仲要考試tim......好驚影響佢地呀。 (T.T) 而且我都好驚無左呢d收入........


個clinical coordinator真係唔掂!
尋日先出個list比我地睇點出醫院,但佢就當日已經即刻將個list send去醫院,令我地真係有問題嘅都無得改!梗係啦,咁佢可以做少d野嘛! ./.


同Cynthia講講下placement,講左自己屋企嘅野,佢話我已經好叻,但一定要有休息,唔好比自己大壓力,記住搵人訴下苦。我都有架喇,其實同佢講都係訴緊~~
Cynthia仲suggest左d方法比我,不過......我知唔係好行得通,但佢咁有心同耐性同我傾,我已經好開心,其實都真係幾開心~ :)


努力啦,小寶寶!

台長: 小寶寶

您可能對以下文章有興趣

人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)
TOP
詳全文