24h購物| | PChome| 登入
2021-08-18 16:42:24| 人氣32| 回應0
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Perfect Medical大平反:試做暗瘡分手療程效果有幾好?入嚟睇吓你就知

好多人都投訴Perfect Medical係黑店,但我就唔係咁睇啦~最近同班姊妹講起美容黑店,都不約而同講起網上好多人投訴嘅Perfect Medical,見到網上幾多cm都話Perfect Medical呃人又hard sell,療程又冇用,名副其實係美容黑店咁話喎……的確齋睇網上cm係好容易就會信咗,所以今日我就想幫Perfect Medical大平反!原來Perfect Medical絕對唔係好似網上所講咁,佢地唔係一間美容黑店嚟架!

 

既然我同班姊妹都講到咁多人投訴Perfect Medical,點解我又會想幫Perfect Medical大平反?咁就要講返我同班姊妹食完飯第二日,我約咗個做美容業嘅朋友敍舊,咁啱講起Perfect Medical,佢就話我知,其實好多網上對Perfect Medical嘅投訴都係假,好多cm都係打手嚟,所以可以唔洗咁上心~同埋佢自己都試過幾個Perfect Medical嘅療程,覺得都幾OK!一嚟佢自己做美容業,二嚟佢親身試過,所以佢話佢以後都唔會再信網上D打手文~

 

呢個朋友都有問我有冇試過Perfect Medical嘅療程,講起就好笑,我地成班姊妹都淨係睇過網上投訴Perfect Medical嘅cm,冇一個真係去過Perfect Medical做療程……我個朋友仲大力推薦我試吓Perfect Medical嘅去暗瘡療程,話係一個「有病醫病,冇病強身」level嘅美容療程嚟,得閒做吓當保養皮膚都得!

 

見到佢咁大力推薦,搞到我都有D心動……不過一方面見到咁多人投訴Perfect Medical,又真係有少少擔心,但係見呢排成日戴口罩搞到塊面起曬暗粒,我都想搵方法搞搞佢……上網睇吓Perfect Medical嘅暗瘡分手療程,話用咗真空磨皮技術,可以即刻清走面上D死皮,仲可以平衡油脂分泌,改善油性皮膚,令暗瘡、暗粒、粉刺之類嘅問題一次K.O.!聽落就幾好咁,可以一次過深層清潔皮膚,啱曬成日都要戴口罩嘅人!就係Perfect Medical嘅Facebook,仲有條Link可以登記免費體驗暗瘡分手療程,不試白不試,等我一於去會一會Perfect Medical啦!

 

雖然我個朋友話Perfect Medical唔係黑店姐,不過上網係咁耳望吓都會甩到好多人投訴Perfect Medical,我話唔驚你都唔信啦……我戰戰競競咁去到Perfect Medical,一入到去就見到有幾個staff,有一個就好好笑容咁行埋嚟問我有咩幫到我,我話係登記咗嚟試做暗瘡分手療程,佢就好爽手咁即刻幫我登記,又叫我坐低等一等,好快就會幫我咁話喎~

 

網上好多人都投訴Perfect Medical服務態度好差,同埋好hard sell,講真係我都好驚遇到呢D情況,萬一D Perfect Medical投訴係真嘅話,我都唔知點算好……我坐低等咗一陣,就有一位Perfect Medical嚟同我自介係美容顧問,話帶我入房做一個皮膚測試先,之後就會幫我安排做暗瘡分手療程~

 

哇!我聽到要入房就即刻好緊張,好多投訴Perfect Medical嘅人都話會困佢地係間房到狂sell!勁驚佢會趁呢個時間hard sell我,唔俾我走,所以我跟個美容顧問入房個陣都幾擔心……入到房個陣,佢拎咗一部類似係皮膚分析儀嘅東東出嚟,幫我係塊面對check吓,佢一路check就一路講吓我有咩皮膚問題,本身以為佢會講到我皮膚好差,要氹我買療程呀嘛~不過佢就話我皮膚其實唔錯,係有少少暗粒,因為面上死皮積聚,所以令毛孔底層嘅污糟野排唔到出嚟……仲話做暗瘡分手療程就可以加快皮膚嘅新陳代謝,令暗粒快D平伏!

 

Perfect Medical嘅美容顧問講咗一大輪,佢都冇提過叫我買任何療程,講咗大概15分鐘,佢就帶我去另一間房試吓暗瘡分手療程。嚟到呢一步,我又諗起好多關於Perfect Medical嘅投訴都係話佢地嘅療程冇效果,而家就可以睇吓呢D投訴Perfect Medical嘅cm係真定假啦!其實成個做暗瘡分手療程嘅過程入面,都幾舒服嘅,唔會有痛或者唔舒服嘅感覺……個部儀器嘅機頭就會係塊面到吸吓吸吓,好似有一種將皮膚底層污糟野吸出嚟嘅感覺,吸完個吓覺得成塊面真係好清爽!

 

至於暗瘡分手療程個效果係咪好似D投訴Perfect Medical嘅cm咁講,係一D效都冇呢?我又唔覺得係咁,做完個吓係即時覺得塊面滑咗,毛孔細咗少少,雖然D暗粒唔會即刻唔見咗,但做完暗瘡分手療程個日,我塊面都keep住好清爽,就算戴口罩戴咗成日,都唔會焗到成面出曬面油。去完成日街返到屋企,鼻翼D粉刺仔都冇浮出嚟,仲keep到好似啱啱做完療程個陣咁滑!

 

雖然網上好多人投訴Perfect Medical,不過經過我今次去Perfect Medical試做暗瘡分手療程嘅體驗,我就覺得網上D Perfect Medical投訴不能盡信~事關同我去Perfect Medical做療程都有幾大出入,D職員態度係幾好,而且又冇chur住sell我,最後我真係一蚊都冇比,就做曬full set嘅暗瘡分手療程!

 

如果大家睇完我今次嘅經驗,對Perfect Medical嘅療程都有少少興趣,想去體驗一吓,都可以去試吓架!我之前登記Perfect Medical個暗瘡分手療程個陣都好方便,係佢地Facebook一㩒就登記完,仲係免費架添!想試嘅朋友就快D去試吓啦!

 

台長: littletracy
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 流行時尚(美容彩妝、保養、造型、塑身、流行情報)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文