24h購物| | PChome| 登入
2021-06-04 10:30:11| 人氣424| 回應0 | 上一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

RGA毛囊幹細胞生髮技術有幾勁?「自己頭髮自己生!」分享去 Perfect Hair 試做體驗~

唔知呢到有冇人廿幾歲就已經有甩頭髮問題呢?今次我想同大家講一個治療脫髮嘅治療,就係 RGA 毛囊幹細胞生髮療程啦!唔知你地有冇聽過呢?

 

就咁聽個名,又毛囊又幹細胞,呢個 RGA 毛囊幹細胞生髮療程好似好勁咁。冇錯,RGA 毛囊幹細胞生髮療程係比激光生髮、生髮水、植髮更加新型嘅生髮技術,係了解完佢嘅原理同技術之後,你就會明白點解呢個 RGA 毛囊幹細胞生髮療程咁受歡迎架啦!

 

最近呢一年,好多生髮中心都推出咗 RGA 毛囊幹細胞生髮療程,點解佢可以咁流行呢?首先,佢係運用咗活髮科技:微創毛囊幹細胞活髮技術,聽到「微創」就知道唔會係頭皮到留有好大嘅傷口啦,而且 RGA 生髮療程嘅步驟都好簡單:

 

👉先係後尾枕萃取2g嘅頭皮基質血管細胞

👉再放入高科技儀器,從中提取出多達80,000個頭皮毛囊幹細胞

👉利用專業技術,激活多達500cm2嘅頭皮範圍,令頭皮重新生出頭髮

 

簡單嚟講,RGA 毛囊幹細胞生髮療程就係用返你自己嘅頭皮毛囊,去激活脫髮位置嘅毛囊,令佢地可以重新生髮。可想而知,進行 RGA 生髮療程出現排斥性係極低,亦因為用返自身頭皮細胞,所以唔洗擔心會好似用生髮藥物咁出現抗藥性之類,完全係用返「自己頭髮自己生」嘅概念!

 

講到呢到,可能你會覺得我都係得個講字,吹到幾大都得啦,就因為咁,所以我揀咗其中一間依家最熱門嘅生髮中心去做呢個 RGA 毛囊幹細胞生髮療程,跟住就等我分享一下我去做 RGA 生髮療程嘅經過啦!

 

我揀嘅生髮中心正正就係 Perfect Hair,其實我之前都有試做過 F8 激光生髮,效果都唔錯,所以今次我都揀返 Perfect Hair,畢竟我對佢地嘅服務都有信心,相信都唔會出事嘅~

 

係我做 Perfect Hair 嘅 RGA 毛囊幹細胞生髮療程之前,佢地嘅生髮專家會先幫我做一個專業頭皮分析先,主要係睇吓頭髮毛囊仲活唔活躍,因為如果毛囊已經萎縮,就算移植咗都係冇用架!另外,佢都會同我介紹一吓 RGA 毛囊幹細胞生髮療程有咩特別、用咩技術之類,最重要嘅係,Perfect Hair 嘅生髮專家會好仔細咁同我講解,陣間做療程嘅流程,清楚之後點解做,絕對會令客人更加放心!

 

而之後做療程嘅過程就好似我上面講嘅步驟咁,係頭皮抽咗啲頭皮細胞之後,會交俾機器提取更多嘅頭皮生長因子,成個過程都只係3分鐘(同個治療師傾一陣偈都已經過咗~),之後再係頭皮到敷麻藥,所以將啲毛囊幹細胞注入返頭皮個陣都唔覺得痛。其實進行 RGA 生髮療程個陣,我就淨係瞓係到,又唔會痛又唔會被人郁嚟郁去,真係眨吓眼就做完啦~

 

雖然做完 RGA 毛囊幹細胞生髮療程之後,生髮效果唔會話咁快就睇到,不過今次都係想同大家介紹吓呢個RGA 生髮療程,希望大家可以更加了解 RGA 嘅原理同技術,至於生髮效果,歡迎各位PM我呀!或者遲啲我再出多篇blog分享吓啦~

 

今次我去 Perfect Hair 做 RGA 生髮療程體驗都唔錯架,值得一提我係做咗一個免費諮詢先嘅,完全唔洗俾錢架,係咪好正呢!大家一樣都可以參加架~只要click下面條Link就可以免費登記,1分鐘都唔洗就搞掂!大家有興趣嘅都快啲去試吓啦!

 

登記Link係呢到👇👇👇

免費體驗 RGA 毛囊幹細胞生髮療程

台長: littlemaymayb
人氣(424) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 流行時尚(美容彩妝、保養、造型、塑身、流行情報) | 個人分類: 美容彩妝 |

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文