24h購物| | PChome| 登入
2004-01-19 14:01:26| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我是憤怒

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

由訓醒果一刻開始,我已經覺得自己被咀咒,頭昏腦脹好辛苦。仲要身邊所有野都同我作對,唔明點解我個鬧鐘係今日先冇電;唔明點解d人要hold住部車立;唔明點解個細路要掃晒12-19樓既制;唔明點解d人要o係我耳邊鬧仔;唔明點解個呀叔要o係地鐵繁忙時間挨住條柱;唔明點解o係醫院訓著左冇人理我;唔明點解行人路上面我都可以成日俾車撞;唔明點解咁多師奶呀嬸咩假LV;唔明點解b要啤b,我坐咁耐地鐵佢地對啤咁耐,唔累嫁?;唔明點解個呀伯係咁望住前面女人個胸;唔明點解天寒地凍個女人要著低胸衫博人望;唔明點解d男人明明全世界知佢冇頭髮都要梳後面d頭髮上去扮頭髮;唔明點解而家d人咁缺德;唔明點解而家d人咁冇禮貌;唔明點解而家d人對眼生o係額頭;太多野睇唔過眼,太多不滿想講出口。心情暴躁的我加上痛不欲生的頭,在這萬事不順的一天,很憤世嫉俗。an講得岩,香港人,大部份都變質了,殘餘的少數人,精神分裂。有d野仲恐怖,原來思覺失調會傳染,小心。我係時候要將自己既心情拋返上高位,低潮咁耐d人開始煩厭,我發誓從此以後唔會o係我口中聽到佢個名。命黎既,冇得怨,自己d野唔可以成日煩住人。

台長: 細細
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文