24h購物| | PChome| 登入
2004-01-19 12:38:30| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

樂在此,愛在此。

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

渴睡症經20小時睡眠後演變成為厭睡症,兩日唔訓精神依然十足。多謝hesta話俾我知原來我一日有40個鐘,所以我訓20個鐘玩20個鐘,哈哈。煲仔飯好飽,city super expired尋海豚計劃好失敗,雪糕期待已久太好味,落雨行花市好好笑。有樣既星星、包轉既防水風車、手腳識郁咀渺渺既鴨仔,十七年黎埋唔到攤檔原來係冇損失,花市係冇野好睇既,得啖笑。最後一站:楊枝甘露都係好好飲,衰在個廁所要"mau"。天寒地凍好大雨,好彩仲有hesta件雪櫃褸。差d唔記得幸福快樂開運招福一個,食用限期情人節。仲有,好想要五代同堂檸檬一枝。可惡!鞋爭穿lung,左腳水浸。年宵有襪,十蚊五對。一直,情緒都keep住高漲嫁,直至..

第一個SMS,冇錯我係胡亂猜疑因為你從來唔講清楚。第二個SMS,你點知一個人可唔可以俾到我幸福?第三個SMS,珍惜身邊的人?唔好意思我身邊冇我想珍惜既人。"你現在喜歡的不是我"這只是你的希望吧?自己覺得並唔代表係事實,"祝你幸福快樂"...........我係唔係應該講返句多謝?anywayz,我明你講咩既,已經冇必要再見,連講下電話都無謂,明白了。反感?心up?失望?心淡?百感交集。但你竟然叫呀龜打俾我而唔自己打俾我,崩潰左。

原本今日係完美既。

台長: 細細
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文