24h購物| | PChome| 登入
2005-08-23 20:13:51| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

接下

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好搞野~ 姨媽同媽媽齊齊迫婚..迫婚對象梗唔係我啦~ 哈哈..
係我家姐~
尋晚姨媽同表姐佢地見完"姐夫"...就讚不絕口...
等mum 放工返lei,佢地就開始開會啦~
家姐同"姐夫"of cox 係唔o係度ge la~ ^^"
聽佢地既迫婚大計...真係吹脹~
好彩未到我ja~ 唔係實比佢地煩死~
我好羨慕家姐有姐夫咁好既男朋友...
又照顧佢,又錫佢,自己唔捨得駛錢,but 就買晒Gucci 比家姐~
又有車,又踏實,又ok 好樣,唱歌又爆好聽,完全係李克勤把聲...
又有愛心,又有風度,又專一,又純,雖然有小小大男人,but 岩岩好可以制止住家姐~
家姐話,同佢一齊左之後,男仔約佢出街都唔想出,玩都唔想玩..
佢地好衰架!! 成日叫我同佢地一齊去玩,but就2條友o係前邊耍花槍...
我自己一個坐後面望住個window...唉~ 鬼叫我為食又貪玩咩~ 係要跟埋去...=_="
but 我又唔恨拍拖wor...反而登佢地開心..
見佢地咁幸福,心諗:"家姐終於都定性囉~"哈哈哈....^口^
一直都好恨有個阿哥...呵呵...
祝佢地幸福啦~ ^^"

台長: Lily
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文