24h購物| | PChome| 登入
2004-05-13 00:32:00| 人氣46| 回應0

我的貓細佬「李小B」

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哩隻咁可愛既貓貓,就係我的貓細佬「李小B」。

小BB今年已經三歲,係一隻阿比西尼亞貓,哩個貓種係一個古老既貓種泥架,古埃及法老王時代已經有架喇,而且仲係獅子既遠親添。動物世界裡面,繼猴子和猩猩,智力最高者,可算係貓喇,而阿比西尼亞貓則更加係眾多貓之中,算係數一數二聰明既貓種泥架,加上身價一直高企,所以算得上係貓之中既貴族。但正因小BB係咁聰明,所以經常會搞出眾多笑話及惡作劇。

小BB其實係我家姐養既貓,在我未同家姐一齊住既時候,小BB已經晌度。記得小BB係出世無耐,就買左返泥養,各人對佢都寵愛有加,食好玩好訓好,總之佢既一切都係最好,小BB就自然似寵生嬌,漸漸被我地種壞,變左佢至係主人,我地個個都係佢既工人。

自從我搬到現址居住後,小便闖進了小BB既國土,佢初時對我都滿有懷疑,充滿敵意對我,但由於我很多時間都是在家度過,所以好快就同佢混熟了,隨相處時間增長,佢愈來愈喜歡我,經常向我撤嬌,還不時發出咕嚕咕嚕的聲音,哩D其實係貓高興時發出既聲音。

一直以來,小BB總係比到我解除壓力既靈丹妙藥,每日只要一抱住佢,同佢玩既時間,我都可以暫時放鬆沉重既心情。

台長: 上官.浪子
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文