24h購物| | PChome| 登入
2008-07-08 00:35:17| 人氣98| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

Lord I’m Doin’ All I can......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

這一首Robbie Williams 的歌曲, 聽過嗎?
很平靜,很好聽,最重要是很man

最近,我很明白自己在一些心態上作了接近180度的轉變
我也從未如此強烈的感到過自己的不足與貧乏

我真的真的很想重建一次自己
為的是想看得更遠,變得更強
是要讓人能信賴依靠的堅強
而不單單是表現出來的剛強

我常對你說加油
其實我自己更需要加油
直到你不再笑我像個傻瓜
而是滿意及安心的微笑

如這歌所表達的一樣
我在盡力
讓自己變得更好

Send someone to love me
I need to rest in arms
Keep me safe from harm
In pouring rain

Give me endless summer
Lord I fear the cold
Feel I’m getting old
Before my time

As my soul heals the shame
I will grow through this pain
Lord I’m doing all I can
To be a better man

Go easy on my conscience
’Cause it’s not my fault
I know I’ve been taught
To take the blame

Rest assured my angels
Will catch my tears
Walk me out of here
I’m in pain

As my soul heals the shame
I will grow through this pain
Lord I’m doing all I can
To be a better man

Once you’ve found that lover
You’re homeward bound
Love is all around
Love is all around

I know some have fallen
On stony ground
But Love is all around

Send someone to love me
I need to rest in arms
Keep me safe from harm
In pouring rain

Give me endless summer
Lord I fear the cold
Feel I’m getting old
Before my time

As my soul heals the shame
I will grow through this pain
Lord I’m doin’ all I can
To be a better man

台長: 葦原涼.磯烙斯
人氣(98) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 給自己的情話 |
此分類上一篇:(戥人)大喜樂的一天

懶雞
你一定得既 加油!
其實你已做得好好呢...
相信你的天使亦會明白 :)
2008-07-08 20:07:54
大姐
身為你的大姐,看見你對自己的鞭策,真令我感到自豪!我相信你一定會成為天使的&quotBest man&quot,不只是Better man,哈哈!
以我認識的你,我相信你真的是真心去對待你的天使。相信我,只要真心一顆,天使一定會被你打動的。加油呀,大姐永遠支持你!
2008-07-09 00:08:24
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文