24h購物| | PChome| 登入
2010-07-15 21:18:21| 人氣313| 回應3 | 上一篇 | 下一篇

Yvette 桌上的玩具

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



這位台長的平常活動就是宅在室內玩玩具。 (這名條是我自己串的....)




學生 (系助理) 送的母親節香水和學生 (大班小助理) 送的母親節公仔



一定要好好玩一下。




系秘逛街看到筆記本有公仔版,立刻買來給我玩!


要怎麼玩呢? 最後有吊環的都會到衣架上報到。



還有學生 (即將出國的隨身義務小助理) 買博客來送的燈都變成我的。她說:「東西給妳玩好像變得比較好玩。」




已經畢業半年,可是留在我研究室讀書一年了的她連平常繳交 (閱讀)作業也要和我玩一下。



夜讀燈放大鏡 



不只是夜讀燈放大鏡!



昨天 Nita 送我這個玩具說要給我擺在桌上,所以我把梵谷找來和土耳其作伴。




NITA 大概期待這樣的畫面吧? (還有 RSC 版的莎翁全集陪伴!)  




大約過年左右,有一次我覺得被同事誤會,就在【雨教傳奇】「哭訴」。有人立即在留言版回應,告訴我這一句話....

http://mypaper.pchome.com.tw/language73/post/1320654249

這幾個月來,只要我心情不好就把留言盒打開來看一眼平伏情緒,真的很有效。

不管你是誰,謝謝你!

台長: Yvette
人氣(313) | 回應(3)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 不分類 | 個人分類: Our Awesome Clasmates |
此分類下一篇:席德新形象: Metamorphosis
此分類上一篇:Have you FB-ed yet?

Janet
In the eyes of everyone you know, you're amazing all the time.
2010-07-15 22:11:10
Yvette
Amazing or silly?
I don't know.
I have always worked on things in the wrong order. I cannot tell important affairs from unimportant ones.

Today I was suddenly called to interview a new assistant for another department via Skype. The applicant happened to be my former student. She was soooooooooo excited to know I was the interviewer. During the interview she even excused herself for a moment and rushed to bring a picture book to amuse me. It was WHERE THE WILD THINGS ARE. We had such a great time cheering and screaming that all the colleagues waiting outside were quite puzzled at the laughters. They might expect a more serious interview.

Well, the applicant took my course two years ago: PICTURE BOOKS from the General Education Department.

Hahahahaha!!!! She is as silly as I. I like her, and strongly recommend her.
2010-07-15 23:14:24
Liz
YV is not only amazing but awesome.
2010-07-16 14:34:45
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文