24h購物| | PChome| 登入
2013-09-13 23:17:06| 人氣468| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Ile de Noirmoutier

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 


偶爾還是會想念在那個島上日子,

雖然時間好短, 但可以踩住單車四周圍去, 無拘束, 無需諗D咩, 無需煩D咩,

有機會我真係想踩遠D, 上次沒能完成既環島遊, 很想再來一次~

仍記得迷路時不斷問路, 仍記得黑夜中既星星, 仍記得可愛既魚湯,

當然仲有好出名既鹽田同埋海灘~SO RELAX~

中級每次實作都令我感受壓力,

我總係最慢個個,

但今日上樓上擺野個陣真係覺得, 我個組也太快了吧~

人地個組仲未擠好CREAM, 我真係覺得自己要調組LOR~救命~

我唔想再好似初級個陣咁,

明明努力為左追求自己鍾意既事,

結果壓力大到崩潰~亦都無法好好地笑同享受~

有既只係想完結~

人生不能總係唔開心就逃避就完結~

但我開始懷疑自己係咪真係可以走呢條路~

我對自己唔夠信心, 係專業既環境下, 慢手腳人應該好快被淘汰,

我真係擔心自己過唔到實習~

Be positive! Be professional! Be confident!

一直在心中鼓勵自己~

最近總係自己一個,

係家中睇電視, 又有好多事拖住唔知做唔做咁, 果然我既性格同習性仍無變~

我覺得要搵日好好KO晒佢~

台長: 燕仔
人氣(468) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 心情分享 |
此分類下一篇:一半
此分類上一篇:中級課程開始

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文