24h購物| | PChome| 登入
2010-04-29 23:55:54| 人氣370| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

Effective interview skill workshop

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日岩岩上完個workshop要即刻分享下,

如果唔係之後又太懶會唔記得唔寫~~

今朝晨咁早6點就起身, 真係好耐未試過咁早起, 跟住去到碼頭, 仲撞到拜車公既阿盈,

好勁地趕到7點鐘既船~係船到訓左一陣~但其實唔係訓得好稔, 因為後面兩個阿叔好嘈~

落船就坐地鐵去灣仔搵埋間酒店都9點幾~遲左少少喇~

但由於係咁so一坐底其實我又眼訓又頭暈,

佢有個warm up既小practice, but我個腦太混亂, 都好坦白咁講話我未訓醒~

接著個講師開始介紹下佢既background,

再慢慢進入主題,

作為演講者, 我覺得佢真係講得幾不錯, 大學教授可以學下佢,

佢講野好有point, 同埋聽落好舒服~始終做左咁多年人, title係managing director~勁人~

好多即場既野佢都handle好好, 好順暢, 仲幾幽默~真係做慣consultant既人~

同埋不時會加入一d互動既元素, 討論下, 發表下咁~

對於我置身係面試場合機會較少又較唔熟悉既人黎講,

呢個課程, 總算學到唔少野, 但要實戰上黎, 始終要再練習多d~番去都要再睇番d notes~

我發現自己真係有點太過保守,

會比較怕面對新task新改變,

但我要develop自己做個recruiter既話就真係要努力d係面試呢part!

由於課堂開頭個幾鐘我係處於饑寒交迫, 真係想佢快d break~我好想食包包~

難得佢終於break, 即刻出去食個包~舒服左好多~

繼續聽佢講, 佢都幾強調行為取向, 假設性問題少d, 實際經驗問多d~

同埋公司要有自己既competency model, 係清晰指引下recruitment效度可以提升,

不過我地公司要發展呢d model真係好難,

咩行業都有我地份, 間間野唔同職位都發展個model, 死掉...............

接著中午lunch buffet係酒店裏面, d野食都幾多又幾好味咁~

尤其係三文魚真係內同脂肪balance幾好~仲有一d餅餅同麵包都幾好味,

但太多野要試so我唔敢食咁多~食完飲番碗西洋菜湯~不俗~

當然唔少得蛋糕同生果喇~

今次buffet我算控制得幾好, 唔怕太飽~

不過下午繼續上都仲係會眼訓, 因為太早起身喇............

有盡力提起精神去聽~

由一個大問題發展更多細問題, 仲要留意candidate, 又要take notes, 其實做面試都幾忙,

面完先開始assess, 做conclusion等等~

我諗我再開始接觸recruitment真係要計劃好d~諗定多d問題~練習多d~

人生真係唔容易~

呢個course全日就要hkd2950, 超貴~

if呢半年我想轉工既要俾番呢筆錢架.............真係shit!

公司搞埋d咁既policy真係勁shit!

雖則學到野, 但唔鐘意咁束縛~

但係一日既training就咁貴, 真係要學到d野番去先得~

當佢講到last一張投影片時真係好開心想快d落堂, 我已經好眼訓腦海又一片空白,

點知佢又要我地討論問題, 頂~~~完全無野到腦~

求求其其快d俾我he左佢吧~

落堂時真係感謝上帝~

點知出到去又落大雨, 真無奈~

快d bell去坐捷運再坐船回家lu~

係船上睇雜誌真係打發時間既好方法, 又可以同同事討論下家下d fashion野~

超感謝佢係風雨中車我番屋企~~~感恩^^

台長: 燕仔
人氣(370) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 心情分享 |
此分類下一篇:Dear John
此分類上一篇:懶惰

echo
好充實喎
2010-05-03 17:13:14
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文