24h購物| | PChome| 登入
2009-06-16 17:27:55| 人氣435| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

伯爵茶戚風蛋糕

推薦 1 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  
 
今時今日先同大家講講我禮拜日既傑作~

伯爵茶戚風蛋糕

 

番黎澳門第一次做戚風蛋糕, 之前一直都做緊海綿類既,

 

其實戚風蛋糕同分蛋海綿既做法係一模一樣, 不過前者有加泡打粉~

 

咁由於加左泡打粉, 個蛋糕會向上膨脹,

 

So一般焗戚風既時候都會用中空模, 等佢中間可以有空間攀升同埋快d~

 

But我仲未買到, 但又膽粗粗地想試做~

 

就用住普通蛋糕模喇~

 

伯爵茶葉先用牛奶泡熱, 焗下佢先出到d~

 

But我第一次唔小心倒翻, so焗左兩次,

 

我覺得焗出黎既香味無之前用既荔枝紅茶咁濃, 係淡淡既香味同埋好細小既茶葉,

 

坦白講, 我比較鐘意茶味濃d~~

 

But照做無誤~搞完蛋黃再打蛋白~混合埋就可以送入焗爐~

 

差唔多焗成40分鐘都有, 火力維持係150-160之間, 以免佢上色太快太深~

 

中途蓋張錫紙係面, 仲走去沖個涼洗埋頭出黎(請唔好學我~^^)

 

敷住個mask時間就差唔多, 用竹籤試探下佢, 咁就出爐喇~

 

出爐見到佢係裂開晒既, 都好正常, so翻面影相~靚晒!

 

出爐敲一下佢, 再倒扣, 等佢放涼先脫模~成個過程都唔會好艱巨~

 

試吃左一件, 我覺得戚風既口感介乎係全蛋海綿同分蛋海綿之間,

 

佢無全蛋海綿咁大彈性, 但又無分蛋海綿咁軟趴趴,

我都幾鐘意呢種feel~易入口但又有飽足感~

 

茶味唔算好濃, 只能說是回甘, 因為係食當下無乜茶葉feel, 但吞左落去會覺得口腔入面有茶葉味道,

 

我可以話係因為靚茶葉既關係嘛?

 

其實唔知靚唔靚, ift上堂時攞既~~

 

但感覺挺高級, 我有留番個包裝, maybe第時買番呢款都好~

 

突然覺得自己都係整緊d基本蛋糕體,

 

夏天到了, 係時候加d慕斯落去做下組合~

 

整蛋糕黎消磨宅女的時間, 真的挺不錯!

台長: 燕仔
人氣(435) | 回應(0)| 推薦 (1)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 烘焙小作 |
此分類下一篇:ALWAYS MUFFINS!
此分類上一篇:抹茶紅豆蛋糕

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文