24h購物| | PChome| 登入
2008-02-03 20:26:23| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

tiramisu~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本人實在係酷愛tiramisu~
自從老師教左之後一直都好想整,
buT今日呢篇小食記並唔係我去整,而係我去食,
今日獨自閒逛去左潘威記,
每次番黎都會去品嘗泡芙,
BUT今日一入到去見到泡芙縮水又漲價,
就將視線挪開,
蛋糕既款式增加左,見到tiramisu就忍唔住想買,
幾番思量,雖然16元一件都確實幾貴,
不過抱住一試既心態就無妨喇,
一食落去就有濃烈的咖啡酒味,
而慕斯部分可能係未放夠耐,因此會吃到一點碎冰,
即係好似冰淇淋既口感,
其實應該要放耐一點,或者唔好放太低溫,
不過有點小失望可能係咖啡味完全搶去mascarpone既淡起士味,
可能佢真係太淡,我先feel唔到吧~
另一不滿係中間夾既蛋糕唔係柔軟既海綿蛋糕體,
而係口感較粗糙既奶油蛋糕,
我比較鐘意柔軟既feeling,
蛋糕體有點硬就不太歡喜,
吃完仲有特登望下冰箱入面既蛋糕,
有點刺探軍情,
我都好想可以有烘焙店呀~~
可以向客人介紹蛋糕就好開心~
so我要好好努力~

台長: 燕仔
人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文