24h購物| | PChome| 登入
2007-10-25 11:26:04| 人氣87| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

打工仔

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢個月一直不斷蒲p板不斷睇有咩工可以做,
搵呀搵呀做呀做呀~
確實嘗試左唔同既工作,以下就分享分享,順便解解悶喇~

第一份要講既係發dm工作,
呢份dm工唔同一般路人亂咁派,亂咁塞,
而係向各位商業鉅子埋手,
當佢地要闖入學術emba研究所,就會成為我地既目標~
哈~~即係個個都係金龜喇~可惜個個都係叔叔伯伯~
不過見下d專業人士,不由得立下志向要努力賺錢~
咁就唔駛去圍人,而係俾人圍個個~
呢份工查實好he,加上難頂既都由男丁去完成,
女生就介紹下he下咁,尤其係政大個場,
雖然得我同婷婷兩個人去,但係派一個鐘就走人,
good~~~400大洋!!
加上姐姐們都幾親切,挺不錯的工讀~~

第二份想講就係geo橋連既工讀,
呢份其實工作環境幾舒適,不過真係要不斷打字不斷打字,
我個人比較唔like打字d格式野轉黎轉去,
轉到頭都大晒,不過一面打一面聽佢地向d人sell
seaworld & bush garden,
覺得都幾不錯咁,尤其係seaworld,
可以去迪士尼,環球影城免費,
真係聽到我心郁郁咁,
阿姐有問我有冇聽過呢d打工旅遊計劃?有冇興趣咁?
我就話未聽過....查實我係ciee既卧底lor~
有個哥仔仲話:做乜今年你地學校報既人少左咁多,唔會全部都跑晒去ciee吧? 唔好意思,呢度就坐左一個ciee既人~~
一邊隱瞞身份,一邊又對美國張地圖好有興趣咁~
哈~~~呢份工讀係金錢+心靈上的過癮,
也蠻不錯~~加上阿姨同姐姐都幾親切~

接著就係新聞所依家呢份喇~
查實工作都幾輕鬆,打打字,送下文件,貼海報咁,
重點係姐姐又係好nice,
成日驚我累咁,要我多多休息,
同佢又真係幾投緣既,
係呢度工作唔會有好大壓力,
唔會咩都好急趕,比起圖書館既苦力真係好太多喇~
都係個句,終於享受到ol既生活,
i like it~~希望過左試用期佢仲會請我喇~

總括黎講,呢一個月黎既打工都令我幾開心,
因為遇到好多不錯既雇主,
唔似得係job板見到好多工作糾紛都令我好擔心,
如果自己遇到無良雇主真係唔知點算,
作為打工仔,都係想搵兩餐,
有個錢旁下身,
希望上天保佑xx中的少女~~

台長: 燕仔
人氣(87) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

灰灰~
你加油呀~~!!!
我都好想試下做新聞所呀......
不如介紹下XD
2007-10-29 11:38:00
燕仔
雖然番工地點係新聞所,
不過其實係入面既教學發展中心~~
做既野同新聞係完全無關架~~呵~~
2007-10-31 08:39:49
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文