24h購物| | PChome| 登入
2009-09-15 13:34:37| 人氣94| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

本周運程

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


菇子一路燉冬菇、一路刨《東周刊》之際︰

菇子︰「睇下本周運程先。」

我︰「你做乜而家好似變左八婆咁,又追電視劇、又睇每周運程?」

菇子不理會我的嘮叨,繼續看他的《東周刊》,並讀出他的本周運程︰「... 若本身的工作需要與客戶接觸,也會『如貓得魚』... 係本周最佳運程。」

我 (難掩興奮地)︰「我都係處女座喎!咁咪我都有份?」

菇 (幸災樂禍地)︰「我睇緊o既係『本周生肖運程』喎!呢個係猴年,係本周吉肖!哈哈哈!」

我 (非常緊常地 -- 因為唔可以被阿菇拎到個頭彩)︰「咁我呢?」

菇 (奸笑中 ... 並露出撞鬼的神情)︰「咁你要自己睇下。」

我 (超級緊張地)︰「咁即係點?」

菇︰「哈哈哈,羊年係本周凶肖呀!」

突然天空有五萬隻烏鴀飛過 ...... 汗 ......



台長: 林姍姍
人氣(94) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文