24h購物| | PChome| 登入
2008-03-22 07:30:50| 人氣128| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

阿活早餐

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


昨天,我又繼續吃我的阿活早餐。小菇好喜歡大家樂、大快活和美心的,但他最喜歡是大家樂的早餐、西多士和美心炸雞脾。以前我屋企樓下有間大家樂的,但佢執左笠,變快大快活。

我昨天吃的是煙三文魚炒蛋、豬包、湯通粉和熱奶茶!我講左俾小菇知,小菇就話︰「又食咁多野呀,金魚!」

「金魚」呢個花名,係小菇幫我改的。話說o係我地上年擺酒前兩日,我和小菇要同一晚吃兩餐冬至飯,我不嬲都係食餵雞咁少野o既,但去到人家地方唔食又好似無禮貌,所以就算我飽都照食。結果,我o係第二日零晨將胃裡面所有野嘔晒出黎。自此,小菇就話我係「金魚」,食野唔知飽。而家我地出親去食野,小菇都會話︰「金魚,唔好食咁飽呀!你唔知飽o架你!」

台長: 林姍姍
人氣(128) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文