24h購物| | PChome| 登入
2004-10-12 03:13:06| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Extract: Bull Shit

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



To Edith,

Last nite when i got ur call...when i heard ur voice n ue words..i really didnt know how to react. There was my classmate there, i dun want they c me cry however i couldnt stop it. i didnt know wht to say though i'd got many to tell u. i didnt mean to hang it off even switched the phn off. also that was my classmate did it. they knew a bit between us, they didnt want to c me like that. therefore they just got the phn n switched it off.

Pls dun say there was the last word u want to say. i didnt mean to avoid u. many times u ohn me or send me message to blame on me..i didnt try to escape, i just tried to clam down myself n listen all ur word, although i didnt know wht i can say wht i can explain to u.

Even the word above..it is not blaming on u. it is the explanation. it is my expression. which is i cant tell u on phn or face to face. i need time n space to write that down for u.

Hope u can understand wht i mean. Remember i never try to blame on u. i knew that was my fault to hurt u like that. that was my selfish choice. i was trying to avoiding that happen, i was trying to make u understand step by step. I dun mean to ....... for everythinf i've done for u. could u pls try to understand that, without ur anger. i do feel sorry to u. i did b4. i do want to keep the relationship as we decided to..as ur letter. but seems there a so many difficulty. i do miss u although u said that is not turth. how could u think like that...how could u think i m n was a ppl like that. Though now my position is changes..how abt the last 4 yrs..how did i treat u..i even did wht all i can and cannot to u. i could say i also not deserve for that. for wht u thought n wht u said.



To Edith,

我絕對唔係有心hurt 你
當我睇到你話個一個日子係我同另外一個人一o既日子
而我就 一直瞞左你咁耐
我覺得雖然我明白由你知道開始
我地之間好難再有信任.....但係都唔應該令你覺得係咁耐之前o既事
就算連呢一日係 yoyo o既生日都唔知
我指既你唔明白我....係其中一個原因...
而我咁講亦都係因為到你 o既 message 唔開心所以咁寫

你覺得我將責任推係你身上
其實我真係有咁做過咩
有時都好想搵你多 D ...但係朋友都話唔係咁好
怕你見到我會影響情緒...會更差
所以我只好避
其實我話你唔了解我都係無錯呀
你知唔知你上次同我講電話
我又幾唔開心....我又幾唔明白有幾時開始我係你心目 中變到一個咁麻木既人
我聽到你單打我 O既說話又有幾難堪
到今日你同我講你俾我封信...上面寫既野係真既
其實我都唔係好信...由我因為阿甘既事擔心你打俾你
但係你同我講既野..我已經覺得根本無可能做到你係信上面講既野

其實我真係有好多野想講
但係再上一次既電話令我覺得其實我講咩同做咩都係無用
我話我掛住你...你會覺得我只不過係講下
你覺得我對你原全無感覺
但係點解每一次同你講完電話我都會喊
我唔知再可以講咩
你話如果我想幫你...我可以做
但係我點幫你呢
你有無俾機會我地好好地咁講野傾下
每一次你既 message 同電話都只會令我更加怕你
怕你越同我講越唔開心
怕我地之間會越多誤會
如果你真係明白我


點解你仲會諗得我咁差

仲記唔記得我為你做過既野
連咁既事我都做得出
咁樣你都唔明白我有幾鐘意你
鐘意一個人緊張一個人唔係一朝 一夕就可以完全改變
所以每當我見到你怪我無良心怪我想不斷 傷害你既 message
我真係真係覺得你好唔了解我
我真係覺我你先你無良心
其實我咁揀同第二個一齊
我知係我自私 ..... 我想要自己既小朋友..唔想屋企人知道
唔知點講晒所有既原因俾你知...但係我知今次係我做錯
由頭到尾我都無怪你
如果真係要怪你都唔係等今日

我真係想講以前我同你一齊我真係好開心
我真係全心全意鐘意你
直到而家都係想對 你好...都係個句無人再可以令我咁癲
我亦唔會再為任何一個人承受咁多
記唔記得以前我地鬧交...你總係覺得你對我講既野
係唔會令我唔開心...係唔會傷到我
我除左講你唔係聽個一個所以你唔會明聽既人既感受
其實我仲想講如果個陣時我唔係咁鐘意你
我對你講既野係絕對 可以無感覺
就 算而家都係....不過可惜我唔係..到而家都唔係
我都好想可以做到個陣時大家想做既野

但係我既自私令我要取捨
我知我既選擇會傷害得你好深
雖然我都會有我既感受...但係我知無人會想知
亦無人會信...連你都咁樣諗我
真係唔相信仲有人會信我仲有人會想知我諗咩

真係唔知道想講 d 咩
如果我地大家既對話只會不斷傷害對方
我寧願選擇放棄
直至大家再可以接受對方
我當然希望有呢一日....但係呢 d 唔係由我決定

如果你仲係覺得我係你所講既人
我勸你不如你盡量想辦法憎我
唔好再搵我
唔好勉強做你信上面既野
咁樣只會令到我同你都好唔開心
我再講多句我真係好掛住你
你記得我地一齊既日子
我都會記得
你會唔開心我都會
不過你講得對
就係我點唔開心都唔夠你唔開心
但係你係咪想我同你一樣
如果你答係我會試下

台長: 龍兒
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文