24h購物| | PChome| 登入
2006-11-26 14:26:05| 人氣101| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

過得好快... = ="

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



My 零食......上網~溫書~聽歌時口痕用GE.....



11月23日...星期四...返學...返學校食早餐...買左個芝士條...加一盒LEMON TEA...食完...做下功課...上堂...上完5堂之後放學...返屋企食飯&沖涼之後又返學...下午第一堂上代數堂...代數堂個陣...平時同我坐埋一齊個d~係度串超仁...(我個fd...佢個名真係叫超人 = =" 佢好玩得架~)首先...熱血青年...就串佢話..."世界多你一個唔多...少你一個唔少...你去死左佢把啦..."跟住...我就同熱血青年講"你點可以轉咁大個圈先黎串人呢~做人要直接D~!"跟住然後我隔離位MING~就同超仁講"你去死啦~!"跟住我就話"嗯~咁就啱啦~!"然後超人就笑住講"你收皮啦..."然後...B俊突然間爆一句..."超仁...有時聽下人地D意見係好事黎架..." 跟住...四個人即卡笑爆咀 XD 超仁就呆左...(以上全部名稱~都係我FD GE花名...超仁除外...)跟住上電腦堂...上完就放學囉...放學...去買D筆~行下街...返屋企...上網...食飯...上網...沖涼...沖完涼之後就畫三角個四個圖~畫到12點...(有D眼訓 =w=") 畫完之後就訓囉...



11月24日...SHIT~!自從要督課之後~個個星期五都係黑色星期五~!上午D堂上到煩...3科理科...重要有一科係化學...又要對住個死人化學MISS...真係想郁手...下午本來係好舒服...但係要督課...~!而且星期五個督課堂...重係個死人化學MISS上...WHAT THE FUCK!上午又見到佢...下午又要對住佢...我高一生活GE星期五真係黑暗... 今堂又要小測...佢又中意捉埋埋D丁屎咁少GE錯處...SO SHIT~! 然後又要我個FD幫佢改...佢自己又唔改...SHIT~! 算啦...咁老死~等埋佢...我同另外一個FD一齊等~一等就等到6點(因為我地一向都係三人行 XD) 跟住返屋企...上陣網~就食飯囉...食完飯又上...然後...沖涼...沖完涼...整理下琴日個三角圖...然後睇細說明城...羅馬真係靚 =w= 好想係個度住...有錢一定要去~! 睇完之後就訓...



11月25日:星期六...一個月之後ge今日就係聖誕節啦...但係大係現家都未凍喎...(我呢個星期重係用凍水沖涼 = =")返學...三角堂...體育堂(跑1200米&來回跑)...英文堂(用黎吹水同玩ge~)...班總結...班主住同我地玩左d集體遊戲...感覺一般啦...放學囉...返屋企食飯...之後沖涼=w=" 沖完之後上下網~打下機......之後老媽子放工...我悶得際...出左街...啊媽比左d錢我...買左D零食(上圖)...之後返屋企食飯...食完飯之後上網...一面上網一面食零食...然後沖涼...(我晚黑沖完涼就咩都唔食架啦~我GE習慣黎GE~)跟住打下機...同D FD吹下水...1點鐘訓...



11月26日:9點半起身...(早左喎~ =.=) 然後沖涼...沖完之後食早餐~上網...然後食中午飯...食完之後就黎左打BLOG囉...


想睇返之前幾日的話...請按:http://www.xanga.com/lam_426

台長: Luis-24
人氣(101) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

猫儿
天气开始转凉了~!!
就快圣诞噜~~
......
依排都无点上网~~~SO无留言啊~...
嘻嘻~~
~~~
今日BBQ好5好玩啊~!!??
话时话~~~ 你都好吃得~~小心吃肥你~~~哈哈~!!
2006-12-03 17:41:26
*&'N_A''
夠了沒???
日日如是,你5悶咩??/
講笑啫’’’’算了~~~~
2006-12-16 21:30:46
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文