24h購物| | PChome| 登入
2006-09-29 20:31:18| 人氣67| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

成個星期冇寫添~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


james blunt:

9月24日:星期日~~~一訓就訓到12點 =.=" 不過真係訓得好舒服~~一起身就
online~~上左一陣之後就去左沖涼~沖完之後就食中午飯~~下午我個
friend過左黎我屋企玩~~~打機~玩winning elevn~~唉~佢又係好似平
時咁輸比我~~重輸左2次~~之後就出左去買game囉~買完之後就返屋企
玩剛才買個隻game~~隻game好搞笑~都几好玩~~跟住我樓下個friend
又過黎~問下我d英文~我咪一面打機一面教佢囉~~跟住一直到食晚飯~
飯完之後睇美女廚房&女王的教室~~睇完之後就沖涼訓教~~

9月25日:又要返學囉~~一早就起身~返學~~上周會~~又聽佢係度講愛國~救命
=.=" 不過個投影機壞壞地~~有時睇到有時睇唔到~~跟住好似平時咁上
堂囉~冇特別事啊~~返學~放學~食中午飯~返學~~放學~~不過放學同個
frined去左買game~~

9月26日:返學~今日中午要加堂~~so冇返屋企食飯~~不過同左二個癲佬去左大廟
頂食大堂炸雞 =.= 搞到遲到 =.=" 不過算啦~冇所謂啦.....
跟住放學囉~~放學返到屋企就係咁係度打機.......跟就食飯~打機
沖涼~睇電視~~訓教~~~

9月27日:返學~放學~~不過食日個三角堂比啊sir玩~跟住我咪又串下佢咁囉~~
冇咩所謂ge~個啊sir好玩得~~放左學之後打陣機~就溫習囉~~
because聽日測英文~~因為識~所以溫左唔係好耐~一個鐘~左右啦~~
溫完之後就沖涼~訓~覺~zzz............

9月28日:返學囉 =.= 今日測英文~聽日講到好難咁~不過原來唔係~~都幾易=.=
4板~~40分鐘~夠晒啦~~~重有時間教埋隔離位 =.=" 其他堂冇咩特別~
放學~~跟住係學校度問下人地d代數~~一返到屋企~就頂唔順~去洗左頭
先&沖下個身~~跟住就食飯囉~之後就打陣機~打打下~有個電話~問卷調
查~~咪答囉~~都几好玩啊~~~問d問題同我都幾密切~~跟住就溫囉.....
溫到10點半就沖涼~~~沖完再溫多陣就訓囉~~

9月29日(today啦~~):返學~~今日測代數~都識啊~~一般般滿意啦~ =.=
跟住放學~~今日一放學就走左囉~因為冇咩要做~~
返到屋企就梳洗一下~跟住就打機~之後就黎左打日記囉~~

台長: Luis-24
人氣(67) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

CAT
問卷調查~~??? 问左D咩问题啊??? 我好好奇啊~~
你读书辛5辛苦啊~~???我就一般般拉~~
讲真~你屋企电话我打5到啊~~~~
仲有~~~国庆有咩搞啊~~????
2006-10-02 21:28:18
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文