24h購物| | PChome| 登入
2006-09-23 22:24:35| 人氣121| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

晒心機~捱眼訓 \(=口=")/

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

james blunt:

9月20日:星期三啊~~冇咩特別啊~都係起身then梳洗~~~跟住就返學放學囉~~
星期三晚本來係打公會戰ge~(隻online game 內容之一)
不過林林下都係唔想打~~所以個日就溫下習~因為後日要測二科啊~
so要提早溫習 =3=” 之後就沖涼訓覺囉~~

9月21日:星期四啦~~好快又一個星期~~係學校都冇咩特別事~~不過係英文小測
囉~~小測卷都成張大測咁 =.=” 不過唔洗驚ge~我識~~=3=”
個日放左學之後~我就係學校留左陣~睇下聽日測個二科(物理&化學)
有咩唔識就問下人囉~~基本都冇咩唔識啊~~所以就返左屋企啦~
返到屋企~休息一下~~跟住就溫習囉~~自己溫左陣~我樓下個朋友就過
黎教我囉~~同佢一直溫到8點半~跟住佢就返左屋企~我就食飯啦~~
(因為今晚特別多野溫~so晚左食飯)食到9點~~之後又溫 =.= 溫到10
點 then沖涼~跟住又溫多半個鐘~之後就訓囉~好累啊~沖涼個陣都差
唔多訓差左 =.=”差唔多12點囉=3=”

9月22日:今日呢個星期五好忙啊~~~!起身~梳洗~返學~一返到學校就做功課~~
語文堂抄筆記~又溫下化學~~代數堂~~抄筆記~聽書~溫物理~~
到物理堂啦~~測驗啦~!!一收到張卷就係度做~~都幾容易~~唔洗擔心~~
測完之後~~就到地理堂~~地理堂~抄筆記~~溫化學~重要趕起剛才語文
堂張語文張練習紙~~=口=”(暈) 跟住就對化學堂囉~~測驗又遲左5分
鐘左右先開始~~頂 =.= 一來又唔夠時間~二來又難~~三來又有課外題
~所以成班都冇人做得晒~!! 而我都測到一鑊泡 =.=” 睇黎今次又
好多人唔合格囉........
下午就輕鬆囉~~歷史~英文會話~~跟住就放學囉~~聽日又測三角~
返到屋企休息下~~上下網又溫習囉 =.= 溫到食飯~~食完飯又溫~
溫到沖涼~之後就訓囉~~

9月23日:(TODAY啦):起身~梳洗~返學~~返到學校就做功課~之後就溫三角啦~!
第一堂就測~(當然唔計早讀啦~因為早讀朝朝都有~除左
星期一GE變左做周會囉)測三角 =.=錯二題~空一題 =.=
算一般啦 =.=” 自己都唔係好滿意....
跟住就係體育堂囉~要練習側手翻=.=” 我識鬼咩 =.=”
跟住就英文堂~冇咩特別啊抄左下個星期D測驗 OUTLINE囉~
跟住到班總結囉~~我都唔記得佢講過咩 =3=”....
不過~~佢話我地嘈~就留左我地到3個字堂~~
放左學就同二個朋友去行下街囉~~返到屋企就食飯~沖涼~~
上網~~下午就同D朋友出左去行街同打機......玩完返到
屋企都7點囉=3=” 之後就食飯~上網~然後黎到呢度打日記
囉 =3=............今晚一定要好好地訓一覺~!!

台長: Luis-24
人氣(121) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

CAT
5好太辛苦拉
2006-10-02 21:10:44
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文