24h購物| | PChome| 登入
2004-08-08 15:15:54| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

和諧的家庭生活

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期六朝早鬼死咁眼訓...
事關昨晚同阿哥係度Install SimCity 4...
Install完...前前後後搞左成個鐘...結果玩唔到...!!!

朝早極速用25分鐘做45分鐘既野...
沖涼, 食早餐, 梳洗...破紀錄!~

之後去左銅鑼灣驗眼兼配眼鏡...
揀揀揀...Serve我果個小姐都幾靚架喎~
哈哈, 揀揀揀, 原來我係唔岩帶冇框的...!
相反阿哥就唔岩帶有框的...!
Mami同Dadi都係度揀揀揀...~
家庭又可以和諧一番...我喜歡這樣~

由於今日係眼鏡既消費極貴...
結果除左基本Discount之外就開始講價喇~
靚靚小姐比我講到一棟都冇...

靚靚小姐: 其實我地D框好耐用先至咁貴架咋!
KENJI: 咁係我自己保養得好鎹~

靚靚小姐: 咁其實都有65折架喇, 真係冇得再平~
KENJI: 呢D 65折係比CreditCard既Discount, 而家講既係買得多, 數量多, 妳生意額多既Discount!
靚靚小姐: 咁我平多400比你啦, 真係冇得再平架喇~

車, 又話冇得平, 講兩句又驚, 見妳咁靚都唔忍心再吋!
經理過到黎, 知道Dadi係熟客, 所以再"實數"...
結果...平左四百四十幾...唉, 可憐的靚靚小姐...

之後Dadi+Mami去了行街街, 阿哥走左, 咁我就番屋企喇~
番到屋企...好累似的...睇左四份一集新紮2, 訓著了~
勁好訓呀, 訓到夜晚食飯...哈哈~

晚飯...蝦, 炸春卷...很足夠~
一路睇中國vs日本, 一路Dinner~
很和諧家庭生活, Thank You~

今晚係新球季首次...唉...出師不利...
Win左既Money既結局永遠都係流回公益!!!
唔通真係情場得意賭場失意?!
係咁既話我會選舉情場...
唔賭吧...(暫時)...

***今日眼鏡店的一日...難忘的唔係靚靚小姐...
而係...(想知就問我啦)...呢樣野...一定會記得...
努力讀書...努力搵錢!!!
我要買好多好多野...要好叻好叻!!!
要過早上IFC, 晚上LKF既生活!!!

女友病了...極討厭妳心淡的一群!!!
但願女友早點康復...早點完成Paper~
To女友: 康復+Paper=100日美食博覽

台長: Kenji Lai
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文