24h購物| | PChome| 登入
2004-10-09 23:48:40| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

石澳

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係戶外週,
去石澳...
本來係踩單車咖~
不過梁姑娘佢地又話危險,
因為成日有車經過~
咁算law,
玩第2d都得..
之後佢地話玩沙灘排球,
個個一致讚好~
咁我地就去買排球喇..

初頭唔係咁好玩咁,
因為個個都好似唔識打..
搞到有d悶~
不過之後玩玩下又好好玩喎~
玩完呢,
就影相..
6點8到就走,
去食晚飯...

終於都食到炸醬面啦~
原來真係幾好食咖喎..
之後就搭車返去上環~

我地返到上環,
就去左食糖水...
我食西瓜西米露~
好好味呀!!!

之後就走喇,
我同暘,yvonne一齊行~
咁我身為yvonne個家姐,
梗係要送佢返屋企咖啦..
所以我唔去果度搭車~
原來yvonne返屋企果條路都幾恐怖咖喎,
果度勁黑law..
好彩我叫暘護送我地,
有佢係度都冇咁驚..
yvonne話果度曾經有扑頭黨,
搞到我鬼咁驚..
好彩暘即刻搭隻手落我膊頭度~
咁我就放心d,
仲好開心添..
哈哈^^

yvonne走左之後,
我地繼續行,
佢隻手仲繼續搭住我膊頭..
好正呀!!!
之後就到我搭落佢度~
真係超正呀!!
佢行行下摸我隻手喎..
果陣我隻手仲係放緊係佢膊頭度~
之後我問佢邊個話俾你店咖??
佢就話佢自己俾佢店..
雖然我係咁講,
但係都不知幾咁開心啦!!
好有情侶既感覺~
good!!

去到車站,
佢話竟然話陪我等車喎..
超正超開心呀!!
我驚佢俾阿媽鬧,
叫佢返去~
但係佢話唔呀,
等車等得幾耐..
咁咪繼續等law~
sweet~
其實我唔想咁快有車,
好彩都唔算快姐~
哈哈^^

今日真係好sweet呀!!
好似男友送女友咁!!!
可惜唔係丫~
不過都好滿足..








台長: 阿阮
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文