24h購物| | PChome| 登入
2004-08-02 23:19:57| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

星期六

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期六本來好似好好玩咖...
因為個週會係唱k比賽~

但係果日ok悶law..
d歌我地都唔係好識唱~
一隻係一d好少唱既詩歌,
其他就係李克勤&Eason d歌~
好彩有李克勤&Eason既歌ja..
如果唔係真係悶死班人啦!!

果日阿嫦仲帶左Suki黎~
初頭我唔係好敢同佢講野..
但係見到佢好nice,
又主動同我講野..
咁我先冇咁驚ja~
開始同佢講下野!!!
好好人呀佢...
識到佢真好~
雖然唔係好熟!!

果日,
我最好開心既,
就係可以見到佢..
佢果日好好呀~
幫我倒可樂,
仲"桔"埋檸檬..
但係佢"桔"到好酸~
我同佢講話好酸,
之後佢話佢"桔"慣酸,
本來諗住俾佢自己...
雖然係好酸,
不過都唔緊要啦~
佢"桔"咖喎..

過多一陣,
佢問我仲酸唔酸..
我話加左d可樂就冇咁酸啦~
佢叫我俾埋d檸檬佢食,
我咪攞去俾佢law..
點知攞到去,
佢話講下ja,咁都信~
搞到我鬼死咁"羅"..=.="
不過算啦~

完左之後,
佢搶左我個poon poon~
成個細路仔咁...
同佢追趕左一輪之後,
我都費事再追,
點知雪怡幫我攞返~
真係好..

但係之後又俾佢搶返,
又要我追佢...
追追下,
雪怡幫我手~
又係佢幫我攞返~
真係勁...

坐低之後,
佢話想玩個poon poon~
咁咪俾佢玩下law~
睇黎佢好似好鍾意poon poon咁喎~

個死人頭打到我個膊頭好痛~
佢叫我打番佢..
咁就緊係打啦~
之後佢叫我打大力d,
再大力d,再大力d....
懶哂好咁~

唉~
而家又好掛住佢啦!!








台長: 阿阮
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文