24h購物| | PChome| 登入
2003-11-03 12:40:58| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

慘絕人寰!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

11月3號. 仆到直~ 我o既第一個subject exam - Finance. 因為theory part 太多point 記. dmaths 又唔知用邊條formula...... 死o左, 1 marks重吹得多過5 marks o個條, 死未. 比起上個Sem o既micro 死得又難睇. 唔通真係要Retake?! 講真Retake 咪又係dcompound interest 計到一堆屎咁~ 我自己都唔明何解連compound interest 都會計唔掂?!! 唔通叫人份paper 出晒simple interest 咩~ 唉...... 好失敗. theory 好比心機讀, 不過佢唔出我熟o個d.... 我都記唔到五十幾種investment products 同佢o地o既characteristics ga :@. 可唔可以比我pass. 我唔想再對住o個埋英文字, exam 完之後個頭好痛. Finance 讀o左最耐, 下場可能比上個Sem o既management 更慘絕人寰!!! 真係除o左括出去重可以點? This Sem d subjects 興趣係負39. macro 讀都未讀過, 又係等死.

各位雖然今年本人唔再係最尾一個走 (都近尾ga la), 不過我係最快返過melb o既人.............. 註melb o既香港contact 人又係我??!! Hahaaa ^ ^ 大家有乜事要響melb 攪又身在香港o既, 打俾我喇. 0422192984.

台長: 傻Q
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文