24h購物| | PChome| 登入
2003-10-17 15:18:32| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Contra

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

10月16號, 係呢個星期最開心o既一日, 因為我可以讀summer course. 雖然依舊at least 要讀到2005 年, 不過我返香港搵唔到工hae 都無用.

10月17號. 極端唔開心由10am 開始. 今朝好早起身. 星期五多數會著靚d, 因為..... 會去街同想令自己開心d. 不過有d人一日講o野無分寸. 口直心快係優點, 但係.... 可唔可以諗o下先講o野呢?? 我一向都唔鍾意批評人o地o既喜好, 人o地鍾意乜係人o地o既事, 你鍾唔鍾意都好, 唔該尊重o下其他人, 無人迫你喜歡ga~ 唔好諗住會有人同你所有喜好同審美眼光一樣. 我唔喜歡用說話hurt 人, 既然人o地講到出口, 唔arm 咀形o既, 我就無謂出聲. 最討厭d唔用腦o黎講o野同問無謂問題o既人. waste my time~ 我雖然同佢搭同一架電車, 大家都出City (佢提過o下), 我o地都分開等車, 分開坐. 一眼都唔想望到呢種人. 佢覺得大家唔同Level, fine~~~ 人始終唔係睇外表. 佢有佢優點, 只係佢無耐性去了解一個人, 單靠表面行為去judge 一個人, 唔公平.

唔認同亦需要尊重.

台長: 傻Q
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文