24h購物| | PChome| 登入
2006-07-30 01:17:06| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~7月29日~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日訓到11點半左右!!就比我細姨打黎嘈醒左啦!!佢叫我起身~去佢屋企食飯!!我就起身換3!!去佢屋企食飯lu!!食完飯!等埋佢換3!!我就同佢出去元朗陪佢cut hair!!我地去cut hait之前去左睇3!!哈哈!!我地侮人都買左一件3呀!!買完就去cut hair lu!!cut完我地就去搭車!!行去搭車個時!!我地見到一間鋪!!我地就走左入去睇!!哈哈!!又比我買到一個袋啦!!好開心呀!!買完我地就搭車去葵芳搵我呀媽~呀婆!!搭車個時唔知why好似好累咁!!我就係到訓覺~訓到差唔多落車!!呀E就叫我起身!!我就同我呀E~呀婆~呀媽去左睇鋪!!睇完之後!!我地就去葵涌廣場食FISH肉湯!!同腸粉!!食完我地就去行街LU!!哈哈!!又比我買多一件3啦!!我行到5點半左右我就(張)我買左D野比哂我呀E拿!!因為唔可以比我呀媽知我買左咁多野架!!如果唔係又比佢罵!!哈哈!!我就去搭車入馬灣返工!!今日去送外賣!!真係比個條友玩死啦!!攪到我左成3次!!做10點幾左右!我就開始執野LU!!11點左右我地就食飯LU!!食完!!D伙計!!同埋佢老豆都走哂!!得返我同佢~同埋佢細妹係到!!我係到等埋佢地埋埋D數!!我地就一齊搭車去青衣拿車LU!!佢就車到我96個到就放低我!!我就自己行去力生個面搭車!!我行去個時!!唔知WHY一路行一路就好似想......唉!!!唔知呀.....???12點幾左右我就返到屋企LU!!返到屋企我呀媽問我!佢有冇車你返屋企!!我就話有!!唔知WHY我唔同佢講話冇!!佢只係送到我返荃灣!!可能我唔想比佢煩啦!!我細妹又係到問我~係唔係咩.......就係咩囉!!我都唔知點答佢好!!唉!咩都唔知呀!!咩都唔想答呀!!唔想煩啦!!

還點!!我可能返埋聽日!!都唔會左返個到!!因為我唔想左咁啦!!我好辛苦呀!!唔想左煩啦!!但係到時佢打電話叫我返!!我唔知到時會唔會左心軟!!左返番呢????

台長: 都唔知自己想點!!
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文