24h購物| | PChome| 登入
2005-05-20 13:52:41| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

婷婷做左我形像顧問啊~5月17日~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日冇返學啊~訓到11點左右就起身~換3~出去柴灣搵婷婷~我1點就去到lu~我就去千跡岩到自己食住野先~因為婷婷去左銀行整野~過左冇幾耐婷婷就黎左lu~我地係到一路飲野一路傾計~哈哈~跟住我地就去行街~哈哈~我買左件3啊~跟住我地就去銅鑼灣~行街~去左地帶買3~我買左一條褲~一條牛仔裙~同一件背心啊~婷婷唔俾我買T-Shirt啊~叫我改變吓~其實我有d fd都有叫改變吓形像架~我地行行吓見到寶儀喎~好似....跟住我地就同婷婷去搵denise~好似.....跟住我就同婷婷去walker stop到買鞋~哈哈~我地每人買左一對啊~買完我地就各至返屋企lu~返到屋企就係到收埋d野~就係到玩電腦~玩左一陣~我啊媽就打黎叫我整芒果~跟住我啊媽打黎叫我落去牛仔個間野到食飯~有啊媽~老豆~契媽~細姨~食完我就同契媽~細姨~啊媽去amy到~去到我就幫我細姨查消脂膏~包保鮮紙~包完之後我就同我契媽做face so~做到佢做臉膜個時~我就入去幫我細姨打小腿~打完就出返去幫我契媽做face so~做到12點左右就返屋企lu~返到屋企睇創世紀~睇完就沖涼~玩多陣電腦~就訓lu~

台長: 都唔知自己想點!!
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文