24h購物| | PChome| 登入
2007-12-10 13:43:34| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

畢業禮

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日係本小姐ge畢業禮呀!!
take左好多photos呢~~開心開心~~
係咁影影影...
不過少左張大合照好似少左d野咁...><><”
本人本來還很期待的說..-3-
唯有下次再約啦..(近乎沒有可能的..)唉...

呢2年都好開心呀~~
一開始識到ja&connie了~~仲有tiffany都係~~
雖然後尾選擇了connie&ja..不過我都會記得tiffany曾經係好朋友的..
後尾又識左教會ge人..教會入面真係識左好多人呀~~bnbc同火柴b~~仲有我地encino!!個個都係大好人呢~~
自己果班都熟左好多呀!!A3同B2!!呀hay,呀ho係最先識得的..呀堅呀波俾左好多開心我呀!!仲有prince同civic..所有人都對我好好~~好開心~~雖然有時俾佢地整估等等...但係好開心一齊玩之後一齊笑ge感覺~~ 每一樣野我都會記得..>3<卜卜卜卜!!

同B2其他堆ge人都相處得5錯呀..由其是encino啦~~哈哈~gary..呀ken..呀奶..呀sky..有咩事都可以即刻搵你地..特別係功課..多謝成日幫我的ken&gary!!仲有5開心down緊果時..gary都會令我笑返..每一次我都知道的..中間鬧過你一次很對不起..><><” BNBC..每次見到佢地都係笑緊ge~開心ge小組..vince..企企..炒蜆..johnny..kouki..viann..我都好鐘意同佢地傾計丫~~多謝你地所有support ge說話~!! 火柴b~ ocean..peggy..都係好開朗的~~每次msn都好開心~~因為真係好搞笑..哈哈~~ 4朵~仲記得第一次同tansy係1月26日去行街同影貼紙相..果日都講左幾多野下..仲有大家係上海ge生活都5會忘記呀!!

呢2年俾大家ge印象都係不停講野同小朋友..-3-..希望下次見面果時會大個左同成熟d啦~~

台長: 豬包仔~#
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文