24h購物| | PChome| 登入
2008-01-16 15:24:52| 人氣1,636| 回應0

JULIE ROGERS - THE WEDDING

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

令人難忘的浪漫歌聲
在我們的訂婚喜宴上
歌手唱著這首浪漫的音樂引領我們入場 ~!

『婚禮的祝褔』
歌手﹕Julie Rogers
歌名﹕The Wedding

英文歌詞:
The wedding -Julie Rogers (婚禮 -茱莉羅傑斯)

You by my side that’s how I see us 我所看到的,就是你站在我身邊
I close my eyes and I can see us 閉上雙眼,我仍能看見
We’ll on our way to say ”I do” 我倆正邁向說”我願意!”的路上
My secret dreams have all come true 我的秘密夢境已成真
I see the church, I see the people 我看到了教堂,看到了群眾
Your folks and mine happy and smiling 你和我的鄉親們都開懷笑著
And I can hear sweet voices singing ”Ave Maria” 我聽見了甜美的歌聲唱著:”聖母瑪麗亞”

Oh, my love, my love 噢,吾愛,吾愛
This can really be 那會是真的
That someday you’ve walking down the aisle with me 有一天,你我會攜手步入長廊
Let it be, make it be 讓它成真,讓它成真
That I’m the one for you 我就是你的
I’ll be yours, all yours now and forever 我現在和永遠都會是你的

I see us now your hand in my hand 看著我倆手牽著手
This is the hour, this is the moment 就在這一刻
And I can hear sweet voices singing 我聽見了甜美的歌聲唱著:
Ave Maria, Ave Maria, Ave Maria ”聖母瑪麗亞,聖母瑪麗亞,聖母瑪麗亞”

台長: Claire
人氣(1,636) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: + Our Wedding |

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文