24h購物| | PChome| 登入
2004-04-22 22:55:00| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

聽歌已經成為o左o係我生活中不可或決o既一部份了。
以前我都唔明點解d 人咁鍾意聽歌,
依家我終於都明喇,
o係聽歌o既過程中, 我可以幻想一d 唔會發生係我身上o既o野!
可能係自己期盼以久o既事,
亦都可能係自己唔想發生的事.

呢排又有好多o野諗,
好多o野做, 但係都仲有好多時間諗o野!
我竟然用唔駛2 個鐘o既時間就做完我要做o既中文!
由諗到真係落筆做,竟然唔駛2 個鐘,
o個度都有千幾字o家wor!
我幾時變成咁o家??

我做o野打字o既效率真係高o左好多!
我諗都係同我讀緊o既呢一科EEEB 有關o既!
成日都對住電腦,有好多o野都想同人講,
但係又冇人可以俾我對住佢講wor!
有時有,有時冇,有時想講但係唔敢講,有時又...
唉...都只怪自己膽小!!
又好多o野都唔係"知其不可為而為之",
人大o左, 做咩都要諗o下個後果,
我覺得自己已經愈來愈冇o左o個種衝勁,
入u 之前o既我好似唔見晒咁,
依家o既我,
真係唔知做緊咩!

台長: 樹熊
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文