24h購物| | PChome| 登入
2004-09-02 22:34:19| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

First Week

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

第一個星期,兩個字形容--唔慣.

住宿舍雖然可以成日吹水,無奈始終沒有媽媽的湯水,好像有點病了

上堂唔慣,Professor講d都唔知係什麼語言,好多人都已經放棄,不過我覺得俾多d心機去聽仲好

雖然有好多人都記得我係小可,但都無野好講,佢地好冷淡,好認真,又無什麼反應,勁無穩. 依家傾得埋/好玩既都只有幾個,佢地係阿堅(搵我攪年宵,hoho^^),Patrick,Vani,Gigi(男仔)好想知幾時先可以打破悶局!回想起,都係5E最好,好感觸.

成個星期冇見家人+我愛o既人地啦,我好掛住佢地,我諗我會珍惜同佢地一起o既時間,因為佢地都係真係懂我的人.

其實仲有好多野,遲些再講

P.S. 今日我上EE(Electronic Engineering)時發覺....個Professor係一個人妖(真的,全dept的人都知)...我都唔知叫佢阿sir定係miss.之後去check,原來係叫miss既.佢講野好細聲,聽日留心d先得.


Wrote@Cityu hall5 computer room by Koyant小可...Missing youX100.


台長: 小可
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文