24h購物| | PChome| 登入
2004-12-01 09:09:24| 人氣296| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一/十二/二零零四

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝正正式式上網睇工..........

結果好灰~~

發覺原來自己乜叉都唔識...........

有0個方面知識既工~~又要三年經驗 or above...........

唉~~~人生真係一關過完又一關,鑊鑊新鮮鑊鑊甘.

雙失青年既我(失業 and 失學)都唔知前路如何...

好兄弟亞星同亞包已經有自己既路,我就仲係原地踏步.........好慢.

好希望好似亞星咁一返到香港就搵到份好工.(除0左日日對住四眼佬之外,我相信亞星幾滿意份工)

同埋.......我雖然做過一段時間0野~~

但係我既工作經驗實在太散啦.........結果就等如零......唉~~~


尋晚係 ICQ 見到 Bonnie,緊係同佢講聲我 grad 啦~~~

高興之餘,仲收到個唔係幾好既消息.

Andy 又 grad 唔到.........我個心即刻 dub 一 dub.

係 Teens 既時候,即係三年前, Andy 已經係 poly 讀 year 2.

0個時我覺得自己可以同個大學生 part 住做 project 而幾開心.

到三年後,我都 grad 到 Andy 都仲未搞得掂,我為此而覺得極灰.

朋友我就得多啦,但真真正正既戰友,可以話得 Andy 一個.

一齊通宵趕工,傾 project 諗 idea,一日走晒成個香港九龍新界,諗返起,都唔似係三年前既事.

我欣賞佢,佢係一個非常認真既人.

YoYo 姐亦都講過佢既認真加埋我既創意,可以互補不足.

但佢既認真亦累死佢.

當年 project's REDs 既時候,佢本身要考試,但佢一樣為 REDs 搏命..

YoYo 姐都叫佢顧0左學業先,將d 0野交比我做.....但佢就死都唔跟個 project...

唔識分輕重,結果就兩頭岸.....搞又搞得唔好,學業又死晒.

之後大家離開 Teens........Andy 就好似怕 0左我地咁...

認真亦令佢鑽牛角尖......佢就係咁~~諗唔通唔會同人講.....所以就係咁~~搞死自己....

之後 我 亦間唔中係 Bonnie 口中得知佢既消息.(但其實Bonnie 都係好間唔中先得知佢既0野.)

仍然係一樣做埋d蠢0野........唉~~

我唔知 Bonnie 口中既 grad 唔到,係又炒科要 retake ,定係已經唔比讀(因為好似讀0左五年定六年啦)......真係 grad 唔到.

點都好~~希望返香港可以見到佢.


仲有,Andy 個妹(都叫 partime 同事過下,相識)已經 grad 0左啦.......我真係愕一愕.

我第一時間既反應係"好彩無比亞妹快過我 grad 0者..........."

同埋想像到 Andy 所受既壓力........一到會令佢更諗唔通.... 唉.

台長: 白舒
人氣(296) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文