24h購物| | PChome| 登入
2004-11-24 00:33:14| 人氣306| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

廿三/十一/二零零四

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日好撚嬲,屌那星.

事源夜晚打牌事件.

ok ~ 我唔否認我有時係無大志一d,三番五番都食.

但係,打牌係唔係一定要做大牌呀???

手風唔順既時候,係唔係一定要死做難做呀???

呢樣我都算.

最撚慶係我五番斷人地鋪大牌,居然比人屌.

哇~~咪慶.

我做大牌既時候比人斷,我又有無出過聲先???

又有無人拎五番同我搏清對呀???我比人斷0個時咪又係笑哈哈洗下牌,幾時發過皮四呀??

幾時話過下次你做大牌我即刻三番食呀??

低九能~~屌人都唔諗下先.

仲要一句"你唔洗講啦~~係你無大志"

都痴線0架~~~三家都清一色面,我唔拿拿臨食0左佢呀??繼續做唔係叫大志,係笨七.

得三十六隻牌,人地碰都碰0左兩對,又扣住一d~~我仲點做呀??做春呀??

摸到做到咪比人扣住!!再唔係臨尾又要扣住人地d牌驚出沖!!

咁咪無得食咯,嚴重d仲要輸八番.

我都唔知我呢d叫唔叫正路牌啦.

我唔即刻出聲唔代表係我無事,我只係唔想搞到反晒檯咁0者!!

婆仔牌喎~~~你試下出面係街鋪鋪做大牌~~輸到仆街有份呀!!

算,賭檯事賭檯了,我唔會帶去其他地方,但我真係好撚慶.



0黎緊呢兩日就會出成績~~~好驚..........

一定要平平安安.

台長: 白舒
人氣(306) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文