24h購物| | PChome| 登入
2004-09-29 23:23:47| 人氣101| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

風景明信片(4):美國美國!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

1999/7/28

Dear Natasha:

How are you? 有沒有用工的唸俄文阿? 我想你應該開始收拾行李了吧,
如何, 心情會不會很緊張, 有沒有一點捨不得我們呢?

我來到美國已經一個月了, 我想我適應的還不錯吧, 只是上課的時候,
不太主動, 老師好像不會發現我的存在, 每天下課, 我就撘著地鐵,
按照我們安排的行程, 到處去玩, 很有探險的感覺, 你去俄國的生活
應該也是如此愜意吧? 而且也不斷的在其中學習獨立, 我覺得收穫
不算少, 我還去了博物館, 看到好多畫家的畫, 我想如果你在這, 應該
會很開心, 再過兩個星期我大概就回台灣了, 到時在抽空一起聚聚吧!
也希望你能更enjoy你在俄國的日子. 加油喔!

祝 平安順心

Lena in Boston

------------------------------------------------------------ 

2000/9/5

Hi Yuju, It's too hot here in Texas, I sweat a lot everyday!!!
Since I haven't got used to here and everything, I still want
to go home. That is so nice you could enjoy yourself in Russia.
My life here is kind of wretched, anyway, Iwill send you a
postcard again when Ican find a lovely one in the USA :-)

Take care

Yoko

------------------------------------------------------------

2000/10/30

Hi Yuju!

Just thought I've send you a postcard from New York City--
having a ball...Went to Times Square last night, and it was
fabulous. The MET has so many Van Goghs you would be
jealous of me. I'll write soon!

Alison

台長: Klimt1978
人氣(101) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文