24h購物| | PChome| 登入
2005-10-01 19:08:33| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

++近況++ HAPPY ^^

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近排返少左工,亦都返少左學.
After 十幾個鐘既昏睡後,我覺得十分"滿足".^^
Shopping and Sleeping are my very BEST friend.

返工好開心.
這是我返過最開心既一份工.
因為好好玩,d同事又好人.
加上抱住part-time既心情既工,所以沒啥壓力.

近期個trend好似又斫開冰山轉移到亂傳love affair.
Ng wing真係超爆可愛.看來SC又會再次陷入混亂中.

聽Natalie講,原來"好多"人話我唔鍾意ar 餅餅同事.
我在想,難道我在不知不覺間,表露出到佢既另類感覺???
跟住佢講話因為唔覺我同ar 餅餅講野. OK LA咁.
我唔理,我只要喺嗰玩得開心就夠la.

仲有既就係近排同個朋友仔傾多左好多電話同sms.
多到連自己都留意到.
i’m happy with that actually, but the case seems to be a bit strange.

台長: 阿比
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文